badanie włosa

1. Data: 2002-06-13 12:18:32

Temat: badanie włosa
Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie na temat diagnoza wystawianych na podstawie badania włosa?
Moja siostra właśnie wypełniła jakiś kwestionariusz i wysłała próbkę swoich
włosów i na tej podstawie mają jej wyliczyć co jej dolega oraz zaproponować
jaką dietę oraz suplementację witamin.
Czy ktoś z was tego próbował?
A może wiecie o tym coś ciekawego - czy to rzeczywiście wiarygodne czy
tylko kolejny sposób na wyciągnięcie pieniędzy?
Pozdrwiam
Zoozka

2. Data: 2002-06-13 12:33:55

Temat: Re: badanie włosa
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoozka" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
| A może wiecie o tym coś ciekawego - czy to rzeczywiście wiarygodne czy
| tylko kolejny sposób na wyciągnięcie pieniędzy?

coś ty , na pewno nie!!! jedyne kilkaset złotych warto zapłacić za zdrowie,
ciekawe co by odpisali jakbym im wysłał mieszanke owczej wełny , pakuł i
włosów pudla moich sąsiadów? na pewno zaordyowaliby jakąś "taniutką"
kurację , bo przecież leczyć można wszystko , nawet włosy!

pozdrawiam Tichy

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

3. Data: 2002-06-13 13:05:37

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może wiecie o tym coś ciekawego - czy to rzeczywiście wiarygodne czy
> tylko kolejny sposób na wyciągnięcie pieniędzy?

Zobacz www.biomol.pl

Jeden z wyklętych przez Was lekarzy optymalnych dobiera produkty do diety
(u chorych) na podstawie analizy włosów i badania moczu z doby. Np. mojej
znajomej, która uniknęła przeszczepu wątroby (marskość) mi. wykluczył sery
żółte i białe a zalecił niektóre kasze (w ramach limitu węglowodanów).
Poprawa była już po kilku dniach pomimo, że ona ma już ponad 4-ry lata stażu
na Diecie Optymalnej i uważaliśmy ją za experta (zwłaszcza po jej walce z
chorobą).

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

4. Data: 2002-06-13 13:41:30

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie ciesze. Wyrazilem zal po Optymalnych, i oto sam Jadarek wrocil.
Niestety, jade sie szkolic...
--
--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-06-13 21:52:59

Od: "Druid" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może wiecie o tym coś ciekawego - czy to rzeczywiście wiarygodne czy
> tylko kolejny sposób na wyciągnięcie pieniędzy?

Ej no! nie daj sie nabrac!! Ci od "wlosow" to oszusci!! Zaklinanie moczem
jest najlepsze. Na dodatek tak sie sklada ze jestem w tej dziedzinie
ekspertem :)) za skromna oplata z checia "zdiagnozuje" twoja siostre :)) a
nawet wylecze z "chorob zawistnych".
Powiedz tyko to blondynka, brunetka... musze wiedziec jaki mocz
przygotowac, krowi czy kozi :))

6. Data: 2002-06-14 05:47:04

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie ciesze. Wyrazilem zal po Optymalnych, i oto sam Jadarek wrocil.
> Niestety, jade sie szkolic...

Eeee tam wrócił... tylko siedzę cicho jak nic nie mam do powiedzenia.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

7. Data: 2002-06-16 23:20:30

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żółte i białe a zalecił niektóre kasze (w ramach limitu węglowodanów).
> Poprawa była już po kilku dniach pomimo, że ona ma już ponad 4-ry lata

Przy chorobach układy pokarmowego stosuje się właściwe diety, nawet bez
badań włosów

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

do kol. lekarzy ;) staz podyplomowy w Warszawie
ICD10
szczepionka na zółtaczkę?
Pytanie do ginekologa
Dystonia - kurczowy kręcz karku - help!!!