piknik

1. Data: 2002-05-10 10:55:46

Temat: Re: piknik
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Dwuznik" <M...@c...ch> wrote:
>Bede sie bronil ;)
>W okolicznych sklepach kuskus na kuskus jest inny niz kuskus na taboule,
>taki wlasnie grubszy...
>A wzielo mi sie to mi sie z rozmowy z Francuzem jakis czas temu:
>-"O, kupiles kuskus ?"
>-"To nie kuskus, to taboule"
(ciach )
>PS: Do wyjasnienia jest niezbedny jakis nieprzechrzczony Arab ;)

...psia krew...to trudniejsze niz sadzilam......skad ja teraz
"prawdziwego" Araba o 12.52 znajde....?

No nic to......:( (ach gdyby Wladyslaw Los nie byl tak zajety....:)

(wychodzi ze historia z tabula to kolejna czarna dziura (biala
plama) w historii kuchennej...ktos kiedys palnal ze to rodzaj
potrawy i tak zostalo w swiadomosci.............)

Pozdrawiam agataW

1. Data: 2002-05-10 11:45:51

Temat: Re: piknik (o kaszy OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BeataSz" <b...@p...onet.pl> wrote:

>Nie wiem, czy to rozjasni nieco sprawe, ale w moich zrodlach "tabouleh"
>okreslona jest jako "syryjsko-libanska salatka z BULGURU, miety i
>pietruszki". W przepisie jest bulgur a nie kuskus, chyba stad to
>nieporozumienie odnosnie roznych rodzajow kuskusu.

...hehehehe...:) to ide spokojnie malowac paznokcie.......:)

(o tej kaszy slyszalam i mialam wspomniec ale Kolega Michal
mnie zaczarowal.......i jak to ciele....nic nie rzeklam)

AgataW.

1. Data: 2002-05-10 11:59:15

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

> Pomozcie!!!!
>
> Wybieram sie na piknik w 4 osoby i jestem odpowiedzialna za jedzonko.
> Problem w tym ze zupelnie nie wiem co zrobic - oczywiscie chcialabym cos
> pysznego (przez zoladek do serca :-)) i nie psujacego sie.
> Macie jakies pomysly????
>
> Pozdrawiam
> Dorota

a może coś w starym stylu?

ten adres poniżej - dział - majówka

--
Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-05-10 13:24:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 May 2002 10:55:46 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>plama) w historii kuchennej...ktos kiedys palnal ze to rodzaj
>potrawy i tak zostalo w swiadomosci.............)

Kudlata jest specjalistka, do niej nalezy pukac w sprawie
Tabouleh

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-10 13:44:07

Od: "Michal Dwuznik" <M...@c...ch> szukaj wiadomości tego autora

> (o tej kaszy slyszalam i mialam wspomniec ale Kolega Michal
> mnie zaczarowal.......i jak to ciele....nic nie rzeklam)

Wszystko przez Nicholasa ;) To On mówil taboule ;)))

Zajrze wieczorem w sklepie jak sie nazywa jedno i drugie po tutejszemu,
niewykluczone ze tez ktos namieszal, jak to Francuzi*

Pozdrawiam
Michal

*) Znalazlem w sklepie "Malossol Russe Cornichon" - jakzeby inaczej, w
occie, parszywcy jedni

1. Data: 2002-05-10 14:57:57

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dwuznik <M...@c...ch> wrote:

> *) Znalazlem w sklepie "Malossol Russe Cornichon" - jakzeby inaczej, w
> occie, parszywcy jedni
Hehe, też się kiedyś na nie nabrałam. Poszukaj takich o swojsko brzmiącej
nazwie 'Polski Ogorki', produkcji wbrew pozorom niemieckiej. Smakują podobnie
do polskich konserwowych.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2002-05-10 15:24:26

Od: "Michal Dwuznik" <M...@c...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, też się kiedyś na nie nabrałam. Poszukaj takich o swojsko brzmiącej
> nazwie 'Polski Ogorki', produkcji wbrew pozorom niemieckiej. Smakują
> podobnie do polskich konserwowych.

Nienawidze konserwowych , toleruję tylko kiszone :(
Na szczęście mam jeszcze zakopcowany jeden słoik na czarną beznajdziejną
godzinę nostalgii ...

Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2002-05-10 15:46:33

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dwuznik wrote:

> Nienawidze konserwowych , toleruje^ tylko kiszone :(
> Na szcze^?cie mam jeszcze zakopcowany jeden s^(3)oik na czarn? beznajdziejn?
> godzine^ nostalgii ...
>
> Pozdrawiam
> Micha^(3)

a to nie prościej w środę je nastawić, a w sobotę niedzielę skonsumować?

1. Data: 2002-05-10 16:01:23

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dwuznik <M...@c...ch> wrote:

> Nienawidze konserwowych , toleruję tylko kiszone :(
No to nie ma siły, trza albo samemu kisić (konia z rzędem temu, kto w okolicy
dorwie ogórki nadające się do kiszenia, swoją drogą :-() albo wozić z Polski.
Taki je żivot. Dobrze, że chociaż kapusta kiszona jest :-)

> Na szczęście mam jeszcze zakopcowany jeden słoik na czarną beznajdziejną
> godzinę nostalgii ...
Ha, ja mam całe dwa! :-)

1. Data: 2002-05-10 16:20:53

Od: "Michal Dwuznik" <M...@c...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Polski.
> Taki je żivot. Dobrze, że chociaż kapusta kiszona jest :-)

Też badziewna zresztą :(
Oni to w ogóle nie umieją w kuchni, co nie robią sera to spleśnieje, co nie
tłoczą soku z winogron to sfermentuje, co nie robią wędlin to zapomną
uwędzić ;)

Pozdrawiam
Michał

Co to jest raclette?
troche inny twarozek
OT takie sobie popierdołki
placek z białą czekoladą iwiórkami kokosowymi
placek z białą czekoladą iwiórkami kokosowymi