pilna prozba o pomoc - czyrak

1. Data: 2004-03-29 14:15:20

Temat: pilna prozba o pomoc - czyrak
Od: "JIMMYtm" <j...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

sytuacja wyglada tak :
mam na nodze ropien/czyrak (wspominal cos o gronkowcu) jeszcze nienadajacy
sie do nacinania, lekarz przepisal jakies masci. Powiedzial tez ze
jednorazowo to niegrozne jest ale jezeli sie tego mascia nie uleczy i
pojawia sie nowe to jest prawdopodobienstwo cukrzycy, niestety na ten temat
nic nie chcial powiedziec. No i teraz pytanie do Was: Jakie jest to
prawdopodobienstwo ze moge miec cukrzyce ?
Jezeli to bedzie przydatne to mam nadwage : 100 kg przy 175cm wzrostu.
aha i gdzie to moglem zlapac (tego czyraka) Chodze dosc czesto na publiczny
basen.

z gory dziekuje za pilna odpowiedz, ta cukrzyca zbila mnie z nog...

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to