Grzybica jamy ustnej

1. Data: 2004-03-29 13:03:48

Temat: Grzybica jamy ustnej
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!!

Trzy dni temu dopadła mnie grzybica jamy ustnej, rok temu miałam grzybicę
pochwy, miała również grzybicę stóp. W dzieciństwie (6 lat) miałam grzybicę
paznokci.
Czy ktoś z Państwa ma podobny problem, bo nie wiem jak mam sobie poradzić
przede wszystkim psychicznie. Wymyślam już najprzeróżniejsze choroby ,
począwszy od problemów hormonalnych na AIDS skończywszy . Mimo że nie miałam
żadnych kontaktów ryzykownych (no chyba, że pocałunek &#8222;głęboki&#8221; ok. 10
lat
temu) to ciągle zachodzę w głowę i ubzdurałam sobie że na pewno mam AIDS, tym
bardziej , że węzły chłonne przy uszach mam powiększone od ok. 2 lat.
Dodam też, że mój ojciec też miał kłopoty z grzybicą jak i cała rodzina po jego
stronie. Czy można jakoś zbadać jaka jest przyczyna powstawania grzybicy?
Proszę o pomoc bo już jestem bezsilna.
Dziękuję za odpowiedzi.

Kaśka

2. Data: 2004-03-29 15:41:51

Temat: Re: Grzybica jamy ustnej
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Grzybica, to temat rzeka. Dlatego na początek sugeruję przeszukać archiwum
grupy, a potem ewentualnie zadać bardziej konkretne pytanie:
http://groups.google.pl .

W międzyczasie warto się zastanowić, co - oczywiście oprócz genów ;-) - może
łączyć Twój przypadek z przypadkiem Twojego ojca - złe odżywianie,
nadużywanie antybiotyków, cukrzyca, itd.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

3. Data: 2004-03-29 21:16:52

Od: "mm" <trix@WYWAL_TO.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

ah znam ten bol:-)
Kazdy ma inne symptomy a to sa... od plesniawek do nawet alkoholizmu!
Naprawde, niska swiadomosc lekarzy w Polsce na temat candidii czesto przykro
sie konczy dla pacjentow, ktorych dopadaja przerozne schorzenia. Jedynie u
dzieci traktuje sie ja jako tako powaznie gdyz wykryto iz drozdzyca powoduje
autyzm.
Przede wszystkim nalezy wyeliminowac weglowodany, co moze byc ciezkie gdzy
wlasnie tym zywia sie grzyby (stad laknienie na cukier u ludzi chorych).
Oprocz tego produkty zawierajace drozdze. Alkohol. Kofeine. Produkty z
octem. Wlaczyc duzo cebuli, czosnku, cynamonu, majeranek, gozdziki do diety.
Sama dieta jednak nie pomoze. Ziola (herbata Pau d'arco/La pacho, Olej
oregano), Citrosept, i jakis probiotyk (trilac). Do tego warto brac witamine
C.
Ruszac sie. Jak to gdzies wyczytalam "grzyb sie nie ruszy jesli ty tego
pierwszy nie zrobisz".
No i byc wytrwalym. Kuracja moza trwac nawet do pol roku. A i potem nalezy
uwazac. Nie przesadzac z cukrami i na byle katar nie aplikowac sobie
antybiotykow.
pozdrawiam
i zycze powodzenia
mm