pilne!!! Uszczelnienie rury odpływowej od wanny

1. Data: 2005-12-12 14:07:31

Temat: pilne!!! Uszczelnienie rury odpływowej od wanny
Od: "HaJotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pomocy (pilnej).
W łazience mam wannę z jakuzi. Wanna ta jest zabudowana. Niestety
"fachowcy" zambudowali ją tak, że nie można się dostać do odpływu wody
z wanny (pod spodem). Niestety odpływ ten przecieka. Czy istnieje jakaś
metoda na uszczelnienie odpływu bez rozwlania obmurówki. Wydaję mi się,
że kiedyś w jakiejś reklamie slyszałem o płynie który takie rury
uszczelnia. A może to bzdura?? Poomocy.

HaJotek
h...@p...onet.pl