pilne!!!-bardzo

1. Data: 2000-02-07 16:04:29

Temat: pilne!!!-bardzo
Od: "SkY" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje materialow o M.Bialoszewskim.Musze na sobote napisac prace na
temat :M. Bialoszewski w "krolestwie
malznaczacosci" o prozie poety.
Moze ktos ma gotowa albo jest w stanie pomoc to bardzo prosze .Odwdziecze
sie.

P.S.
Szkola wyzsza

Odpowiedzi prosze na priva

s...@m...com.pl

1. Data: 2000-02-13 22:28:29

Temat: Odp: pilne!!!-bardzo
Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SkY <s...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:h
2Cn4.8$q...@n...tpnet.pl...
> [...]
| malznaczacosci" o prozie poety.
| Moze ktos ma gotowa albo jest w stanie pomoc to bardzo prosze .Odwdziecze

he he he... moja nauczycielka powiedzila kiedys (w podstawowce) cyt." Mirek!
Ty jestes taki sam idiota jak Bialoszewski!"
;)) ale to sie raczej nie przyda... ;))

Marlen

Wysokie Obcasy - podrecznik MEN
Wysokie obcasy - podrecznik MEN