pilnie poszukuję erytropoetyny ( eprex itp... )

1. Data: 2001-10-15 10:36:51

Temat: pilnie poszukuję erytropoetyny ( eprex itp... )
Od: "hefalump" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Bardzo pilnie poszukuję leku ( hormonu ) o nazwie erytropoetyna
- potrzebne jest dla chorego na anemię
W aptece powiedzieli, że nie ma już od 3 miesięcy w hurtowniach
całego kraju - z zagranicy też ściągnąc nikt nie może ...
Czy nie orientuje się ktoś, gdzie można zdobyć ten lek ?
Ma on też inne nazwy ...
Sprawa jest BARDZO, BARDZO PILNA !!!!!!!!!!!!!!!!
Każda informacja ważna ...
Może komuś zostały nie użyte filolki, lub ma możliwość sprowadzenia
leku ( np. ze stanów ) - próbowałem już w polskich filiach apteki
Grabowskiego,
ale niestety nie mają i nie mówią dlaczego ...
Z góry dzięki za wszelką pomoc ...
Liczy się każdy dzień ...

--
Pozdrowionka!

2. Data: 2001-10-15 18:46:38

Temat: Re: pilnie poszukuję erytropoetyny ( eprex itp... )
Od: "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hefalump" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Grabowskiego,
> ale niestety nie mają i nie mówią dlaczego ...

Polecam wybranie się w góry, ponad 4000 m.n.p.m. Pięknie rośnie poziom epo.
Albo dalej szukac frajera!!!

3. Data: 2001-10-15 20:43:31

Od: "hefalump" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> napisał w
wiadomości news:3bcb2ee5@news.vogel.pl...

> Polecam wybranie się w góry, ponad 4000 m.n.p.m. Pięknie rośnie poziom
epo.
> Albo dalej szukac frajera!!!

* Jakiego frajera - w ŻADNEJ HURTOWNI W POLSCE NIE MA TEGO ...
Dziś właśnie wracam z cefarmu, gdzie poinformowano mnie, że nie będzie
więcej
sprowadzane ... Lekarze nie mają skąd zdobyć - bo dostęp mają też tylko do
zasobów
hurtowni polskich ... w Swisspharmacy ( al. Róż ) powiedzieli, że zawieszono
import
leków ...
Lekarze powiedzieli, żeby popytać - może komuś zostało, albo ktoś kto
mieszka poza granicami
naszego pięknego kraju i mógłby mi pomóc w sprowadzeniu ...

Więc z takimi komentarzami to dzięki - trzeba mieć skrupuły, żeby sobie
żartować
w takiej chwili ... ;o(

--
Pozdrowionka!

4. Data: 2001-10-18 16:50:56

Od: "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Pozdrowionka!
>
> w szpitalach (w tych gdzie jest epo potrzebne do leczenia) jest
dostepne!!! Bez problemu.

5. Data: 2001-11-15 17:24:31

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> napisał w