pilnie !! żółta barwa płytki paznokcia a choroba

1. Data: 2003-08-24 16:33:40

Temat: pilnie !! żółta barwa płytki paznokcia a choroba
Od: "zmartwiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!!

Mam pewnien dylemat gdyż płytki moich baznokci od pewnego czasu mają barwę
żółtą szczególnie dotyczy to kciuków tak że wyróżnia się od pozostałych
paznokci dodam że nie palę papierosów i paznokcie są gładkie nie ma żadnych
narośli bądz deformacji.. bardzo proszę o pomoc gdyż zastanawiam się czy zmiana
zabarwienia świadczy o zmianach chorobowych pewnych organów człowieka .. z góry
dziękuje za wszystkie informacje :))))

2. Data: 2003-08-24 16:55:00

Temat: Re: pilnie !! żółta barwa płytki paznokcia a choroba
Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zmartwiona napisał(a):

> żółtą

być może to od używania ciemniejszych lakierów do paznokci bez zastosowania
lakieru podkładowego?

3. Data: 2003-08-24 17:15:25

Od: "zmartwiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> być może to od używania ciemniejszych lakierów do paznokci bez zastosowania
> lakieru podkładowego?
> DZIĘKUJĘ ZA INFORMACJE !! OD PEWNEGO CZASU MALUJE PAZNOKCIE CIEMNIEJSZYM NIŻ
PŁYTKA PAZNOKCIA LAKIEREM .. ALE TAK SIĘ ZASTANAWIAM CZY ABY PAZNOKCIE
ODZYSKAŁY SWOJĄ NATURALNĄ BARWĘ TO NIE POWINNAM ICH PRZEZ PEWIEN CZAS WOGÓLE
MALOWAĆ ??

4. Data: 2003-08-24 20:15:07

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz spróbować je wybielić wodą utlenioną lub sokiem z cytryny. istenija
też specjalne preparaty wybielające do paznikci. myślę, że konkretniej na ten
temat będą mogły się wypowiedzić osoby z pl.rec.uroda.

dwuosobowosc
Lojotokowe zapalenie skóry
rana szyta, jak pielegnowac?
Onkolog - kilka pytan