pionizator na kołach

1. Data: 2002-10-09 20:36:33

Temat: pionizator na kołach
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dziś właśnie z 2h temu dostałem qrierem nowy wózek pionizacyjny
Mały zgrabny troche toporny :-)Po raz pierwszy od roku sie pionizowałem ale
fajnie już prawie zapomniałem jak to jest;-) ale i tak szafki w kuchni tylko
moge otworzyć i pomachać ręką przed zawartością :-))) juz nie mam kufli w domu
bo wyciągam je kijem od miotły metodą złapie nie złapie :-))))
Skręca sie dość topornie ale to moim zdaniem i tak lepiej niż parapodium no i
taniej niż dynamiczne zapłaciłem 6200 to nie mało ale jak porównać ceny to
taniocha
Ciekawe ile będzie (na pewno już za rok;-)) kosztowała operacja przywrucania
funkcji naszego rdzenia Już nigdy bym nie usiadł nawet spałbym na stojąco no i
oczywiście przestał bym pić ;-))) nawet autam jeździłbym na stojąco ( mam
szyberdach :-))))
Tym czasem trza korzystać z kosmodromowych technik
stanie - coś z star warsów :-)))
jazda - bolidy F1
majtki - zawsze czysto zawsze sucho :-0
jak zwykle pozdrawiam was szystkich
od dziś stojący ;-)))))))))))))))
RobertD
GG#5066111

2. Data: 2002-10-10 06:59:00

Temat: Re: pionizator na kołach
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2002 22:36:33 +0200
r...@p...onet.pl wrote:

> zapłaciłem 6200 to nie mało ale jak porównać ceny to
> taniocha

Robercie (i inni grupowicze poinformowani :))), jak to jest z
pionizatorami? Zanim wprowadzili kasy chore, pionizatory były
finansowane przez... przez kogo? Pamiętam, że wystarczyło
zaświadczenie od lekarza prowadzącego, że pionizator jest
niezbędny w leczeniu, żeby otrzymać dofinansowanie (w rezultacie
sam pionizator).

Jak to jest teraz?

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2002-10-10 12:32:04

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaświadczenie od lekarza prowadzącego, że pionizator jest
> niezbędny w leczeniu, żeby otrzymać dofinansowanie (w rezultacie

Dokładnie nie wiem Zostałem poszkodowany w wypadku komunikacyjnym nie z mojej
winy i wszystkie koszty związane z moin inwalictwem ponosi PZU z tytułu
ubezpieczenia OC Jeśli sie dobrze orientuje kasa chorych przydziela jakiś
limit (zdaje sie że coś około 4000)na przyrząd zwany pionizatorem osobistym
Sprytne bo to co pionizuje nazywa sie parapodium (statyczne,dynamiczne) wózek
z możliwością pionizacji stół do pionizacji itd tylko nie pionizator
osobisty :-)))))))) więc limitu w tym roku nie ma no chyba że jakiś producent
zdąrzy zmienić nazwe a co za tym idzie to i pewnie atesty Przynajmiej ja
nieznam nikogo kto by coś dostał na ten cel od kasy chorych
ale trzeba założyć że mogę sie mylić bo nie wykorzystuje limitów kasy chorych
tylko firme PZU nawiasem mówiąc nie wiem co bym bez niej zrobił bo koszty są
przepotężne , samo dostosowanie auta do moich potrzeb kosztowało mnie 4500 a
to tylko automatyczne sprzęgło i drążek spręgnięty z gazem i chamulcem o
aktywnym wózku nawet nie wspomne może tylko że był drorzszy od mojego passata
kombi 92 składak
jak zwykle pozdrawiam gorąco
RobertD
GG#5066111
PS
właśnie wychodze polatać i ide upolować reportera z NTO :-)))

4. Data: 2002-10-13 15:04:17

Temat: Re[2]: pionizator na kołach
Od: c...@f...internet.pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 10 października 2002 (14:32:04) można przeczytać:

rpop> ubezpieczenia OC Jeśli sie dobrze orientuje kasa chorych przydziela jakiś
rpop> limit (zdaje sie że coś około 4000)na przyrząd zwany pionizatorem osobistym
rpop> Sprytne bo to co pionizuje nazywa sie parapodium (statyczne,dynamiczne) wózek
Parapodium to nie to samo co pionizator.

rpop> z możliwością pionizacji stół do pionizacji itd tylko nie pionizator
rpop> osobisty :-)))))))) więc limitu w tym roku nie ma no chyba że jakiś producent
rpop> zdąrzy zmienić nazwe a co za tym idzie to i pewnie atesty Przynajmiej ja
rpop> nieznam nikogo kto by coś dostał na ten cel od kasy chorych
rpop> ale trzeba założyć że mogę sie mylić bo nie wykorzystuje limitów kasy chorych
Niezupełnie tak jest, limity z kasy chorych są zarówno na pionizatory
jak i parapodia. Na pionizator 3000 zł a na parapodia 4100.
Korzystałem z dofinasowania na pionizator w tym roku.

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

http://internet.pl

Winiety
Przekręt większy niż FOZZ
Zbulwersowanie na WP !!!
Niewidomy przy komputerze + jezyk migowy
Wozek aktywny - nowy