Re[2]: pionizator na kołach

From: c...@f...internet.pl (Andrzej Skowron)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re[2]: pionizator na kołach
Date: 13 Oct 2002 17:04:17 +0200

Witam!

W Twoim liście datowanym 10 października 2002 (14:32:04) można przeczytać:

rpop> ubezpieczenia OC Jeśli sie dobrze orientuje kasa chorych przydziela jakiś
rpop> limit (zdaje sie że coś około 4000)na przyrząd zwany pionizatorem osobistym
rpop> Sprytne bo to co pionizuje nazywa sie parapodium (statyczne,dynamiczne) wózek
Parapodium to nie to samo co pionizator.

rpop> z możliwością pionizacji stół do pionizacji itd tylko nie pionizator
rpop> osobisty :-)))))))) więc limitu w tym roku nie ma no chyba że jakiś producent
rpop> zdąrzy zmienić nazwe a co za tym idzie to i pewnie atesty Przynajmiej ja
rpop> nieznam nikogo kto by coś dostał na ten cel od kasy chorych
rpop> ale trzeba założyć że mogę sie mylić bo nie wykorzystuje limitów kasy chorych
Niezupełnie tak jest, limity z kasy chorych są zarówno na pionizatory
jak i parapodia. Na pionizator 3000 zł a na parapodia 4100.
Korzystałem z dofinasowania na pionizator w tym roku.

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

http://internet.pl