pisk w uchu i katar

1. Data: 2009-05-07 16:59:27

Temat: pisk w uchu i katar
Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od paru godzin mam zatkane ucho i słyszę regularny pisk. Zatkanie ma
związek z katarem, który jakoś ostatnio się mnie trzyma. Istnieje jakiś
sposób na "odetkanie" tego ucha? Nie dość, że pisk irytuje, to jeszcze
mam przytępiony słuch... Coś na rozwodnienie kataru może? Albo coś do
wąchania?

2. Data: 2009-05-07 18:08:30

Temat: Re: pisk w uchu i katar
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurij Atarov" <a...@c...gov> napisał w wiadomości
> [...]
> sposób na "odetkanie" tego ucha? Nie dość, że pisk irytuje, to jeszcze mam
> przytępiony słuch... Coś na rozwodnienie kataru może? Albo coś do

Polecam Sinupret na rozwodnienie, Sudafed na obkurczenie śluzówek, u mnie
ten zestaw rewelacyjnie się sprawdza.
Pozdrawiam.

3. Data: 2009-05-07 22:33:01

Od: "looker" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> związek z katarem, który jakoś ostatnio się mnie trzyma. Istnieje jakiś
> sposób na "odetkanie" tego ucha? Nie dość, że pisk irytuje, to jeszcze

Strzykwaka duza (bez igly oczywiscie), lekko ciepla woda z mydlem i w ucho
niezbyt mocno, pare razy (2-3 strzykawki) i juz odetkane.

4. Data: 2009-05-07 23:02:52

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

looker pisze:

> Strzykwaka duza (bez igly oczywiscie), lekko ciepla woda z mydlem i w ucho
> niezbyt mocno, pare razy (2-3 strzykawki) i juz odetkane.

Laryngolodzy mają takie specjalne strzykawki do uszu. Nazywa się toto
Żaneta. Kosztuje 5 zł.
Taką informację dostałam od laryngologa.

--
animka

szczepienie przeciw WZW B
Czy nosic okulary?
tetniaki prasowkowate Lebera - siatkowa oka
Dlaczego ta grypa taka głośna?
Niedojrzała siatkówka, a raczej "pasek"