Cisnienie -czy ok?

1. Data: 2009-05-08 10:19:07

Temat: Cisnienie -czy ok?
Od: "Jelen" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zakupiłem wlasnie omrona M3 i moje cisnienie wynosi 119/68/63. Czy
to dobry wynik, czy jest niepokojace niskie cisn. rozkuroczowe 68 ? Pozdro

2. Data: 2009-05-08 10:25:50

Temat: Re: Cisnienie -czy ok?
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jelen pisze:
> Witam, zakupiłem wlasnie omrona M3 i moje cisnienie wynosi 119/68/63.
> Czy to dobry wynik, czy jest niepokojace niskie cisn. rozkuroczowe 68 ?
> Pozdro

Super ciśnienie, super tętno. Życzę 100 lat takich wyników :-) Niezbyt
dobre ciśnienie (wyniki graniczne) to 140/90. Wszystko co powyżej,
uzyskiwane systematycznie jest już nadciśnieniem i wypada się udać do
lekarza, bez zbytniego pospiechu.
Mierzyc trzeba na prawym przedramieniu, w pozycji siedzącej, przy
biurku, na luzie :-)

Pozdrawiam ciesząc sie, że masz takie dobre wyniki

Juanitos

3. Data: 2009-05-09 19:38:18

Od: "Jelen" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> biurku, na luzie :-)
> Pozdrawiam ciesząc sie, że masz takie dobre wyniki

Dzieki! :) Ale gorzej z ciotką (34 L) ma ciśnienie: 94 / 57 /81 -mozna
prosic o opinię?

4. Data: 2009-05-10 05:21:46

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jelen pisze:
> Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Dzieki! :) Ale gorzej z ciotką (34 L) ma ciśnienie: 94 / 57 /81 -mozna
> prosic o opinię?

Dzięki za zaufanie :-) Szanowna Ciocia ma faktycznie niskawe ciśnienie,
ale są takie typy na świecie co tak mają. Ponieważ jednakoż ma też
podwyższone tętno, trzeba się dowiedzieć jakie leki zażywa ( środki
antykoncepcyjne hormonalne, to też leki). Jeżeli jest "czysta" sugeruje
udanie się do gabinetu gdzie wykonuje się USG serca. Jeżeli USG będzie
dobre tzn, że ten typ cioci tak ma :-) Dla całkowitego "świętego
spokoju" można też wykonać badania w kierunku tarczycy w laboratorium
analitycznym. Ale najważniejsze to USG serca...

Pozdrawiam

Juanitos

pisk w uchu i katar
szczepienie przeciw WZW B
Czy nosic okulary?
tetniaki prasowkowate Lebera - siatkowa oka
Dlaczego ta grypa taka głośna?