pisma ogrodnicze - Ogrody

1. Data: 2001-11-21 16:09:00

Temat: pisma ogrodnicze - Ogrody
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Za namowa Janusza rozpoczynam watek o grudniowych wydaniach magazynow
ogrodniczych.
Dostalem wczoraj Ogrody. Pierwsze wrazenia nie sa powalajace. Duzo rzeczy
nie istotnych, za malo o sztuce projektowania. Moja uwage zwrocil arytkul o
Central Parku. Przeczytalem i chyba rozczarowalem sie. Mam wrazenie ze
umieszczono go tutaj na fali popularnosci Manhattanu. Za malo bylo w tekscie
o konkretnych rozwiazaniach, o wspolistnieniu metropolii z parkiem no i
wreszcie w ogole nie zwrocono uwagii na obecnosc polskich akcentow w samym
parku, w tym pomnik upamietniajacy Bitwe pod Grunwaldem. Podsumowujac,
swietny artykul na esej w Gazecie Wyborczej, ale nie do fachowego pisma
ogrodniczego.
Zdecydowanie godny pochwalenia jest tekst o ptakach w ogrodzie. Watek
rozpoczety na grupie przez Jerzego, w fachowym pismie byl potrzebny i na
pewno pomocny.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski