pistolet/zestaw do malowania

1. Data: 2011-03-29 07:36:58

Temat: pistolet/zestaw do malowania
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

jako, że właśnie po raz kolejny musiałem odmalować mieszkanie, a pewnie będę
to musiał robić jeszcze nie raz, zastanawiam się nad inwestycją w zestaw do
malowania pistolet z kompresorkiem

mam zatem pytania, czy jest tu ktoś na grupie, kto coś takiego posiadał,
posiada, używał i może coś konkretnego powiedzieć?

interesują mnie takie sprawy jak:

po pierwsze, jak z czystością, obecnie malowałem praktycznie bez
zabezpieczeń, czyli bez folii itd, jedyne co zrobiłem to okleiłem taśmą
krawędzie, malowałem farbą lateksową, także dość gęstą i obyło się bez
większych i nadmiernych zabrudzeń, jestem ciekaw jak ta sprawa wygląda przy
malowaniu pistoletem, czy bardzo chlapie, czy trzeba wszystko zakrywać
folią, itd

druga sprawa to sprzęt i jego ceny, w obi pytałem jeszcze nie mają, mają
mieć w okolicach kwietnia/maja w cenach od stu kilkudziesięciu do około 1000
złotych, w necie jest sporo zestawów w okolicach 300, które reklamowane są
jak przystosowane do praktycznie wszystkich rodzajów farb, oraz innych
bejcy, lakierów, no może poza farbami strukturalnymi i teraz jestem ciekaw,
czy takie zestawy to rzeczywiście się do czegoś nadają i czy taka gęsta
lateksową farbą da się nimi malować, oraz jak z wydajnością tego malowania,
czy wychodzi tej farmy więcej czy mniej, niż przy malowaniu wałkiem.

2. Data: 2011-03-29 21:21:29

Temat: Re: pistolet/zestaw do malowania
Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy taka gęsta lateksową farbą da się nimi malować, oraz jak z wydajnością
> tego malowania, czy wychodzi tej farmy więcej czy mniej, niż przy

Mój kolega który zajmuje się pracami remontowymi ma średniej wielkości
agregat WAGNER który kosztował około 4 tyś. Działa i się sprawdza. Tańsze i
mniejsze w użyciu profesjonalnym nie zdawały egzaminu, większy i droższy nie
był mu potrzebny.
To co ma sprowadził z USA. W PL ten sam model kosztował lekko ponad 5 tyś.

3. Data: 2011-03-30 06:52:15

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości grup

> Mój kolega który zajmuje się pracami remontowymi ma średniej wielkości
> agregat WAGNER który kosztował około 4 tyś. Działa i się sprawdza.

a jak z czystością?
dużo syfu robi przy okazji natryskiwania farby?

4. Data: 2011-03-30 07:43:58

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wagner to agregat hydrodynamiczny a nie pistolecik na sprężone powietrze.
Maluje się tym fajnie i czysto, o ile ktoś na wprawę.
Ja próbowałem i była to porażka (ale pierwszy raz w życiu trzymałem to w
ręku).
Ja bym radził kupić wałki i pędzle i nie eksperymentować zabawkowym
sprzętem.
Jacek

5. Data: 2011-03-30 09:16:39

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości grup

> a jak z czystością?
> dużo syfu robi przy okazji natryskiwania farby?

podłogi trzeba zabezpieczyć. Co do reszty - nie wypowiem się, ale widziałem
że potrafili tym pomalować sufit na biało i ściany na kolor nie brudząc
nawzajem malowanych powierzchni. Czy i jakie dokładnie zabezpieczenia
stosowali nie wiem - wiadziałem zawsze końcowy efekt. Zanjomek kupił ten
agregat w zasadzie zmuszony upierdliwością jednego z klientów który po
malowaniu wałkiem chodził z halogenem po pomieszczeniach i z boleściwą miną
pokazywał gdzie podczas malowania wałek został oderwany od ściany. Z miny
klienta wynikało, że jeżeli to tak zostanie, to on nie zaśnie spokojnie do
końca życia. Takie paranoiczne poczucie estetyki.

6. Data: 2011-04-06 20:34:22

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare wrote:

> [...]
> wałek został oderwany od ściany. Z miny klienta wynikało, że jeżeli
> to tak zostanie, to on nie zaśnie spokojnie do końca życia. Takie

Jak tylko wariat chce płacić za swoje obsesje to każdy by chciał takiego
wariata za klienta :)

Kompresor bezolejowy
Lampka biurkowa na halogenki - jaka ?
BASS POLSKA