piwonia krzewiasta

1. Data: 2004-06-23 22:17:32

Temat: piwonia krzewiasta
Od: "Julek" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech usiłuję utrzymać kupowane piwonie krzewiaste. Za każdym razem po
wypuszczeniu nowych liści schną, robią się rude bez nalotu. Pryskałem je
środkami p-grzybiczymi, zmieniałem ziemię, polewałem ziemię środkami na
owadobójczymi. Bez poprawy. Jak temu zaradzić, proszę o radę.
Tomek

2. Data: 2004-06-24 08:04:40

Temat: Re: piwonia krzewiasta
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julek" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środkami p-grzybiczymi, zmieniałem ziemię, polewałem ziemię środkami na
> owadobójczymi. Bez poprawy. Jak temu zaradzić, proszę o radę.

Moglby sprecyzowac? Od trzech lat, miesiecy czy dni? :))

Pozdrawiam
Kaska

3. Data: 2004-06-25 04:22:17

Temat: Re[2]: piwonia krzewiasta
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Katarzyna przeczytałem:

KT> Moglby sprecyzowac? Od trzech lat, miesiecy czy dni? :))

Niech się nie czepia. wyraźnie pisze, że od trzech usiłowań
:-)
Julek! Żartujemy bo nie wiemy co tu doradzić.
Krzysztof Marusiński

4. Data: 2004-06-25 14:32:05

Temat: Re: Re[2]: piwonia krzewiasta
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cbg9te$l7j$1@nemesis.news.tpi.pl...

KT> Moglby sprecyzowac? Od trzech lat, miesiecy czy dni? :))

Niech się nie czepia. wyraźnie pisze, że od trzech usiłowań
:-)
Julek! Żartujemy bo nie wiemy co tu doradzić.

Juz wiem, ze od trzech lat. Nie wiem jednak co doradzic :( A jeszcze z
ciekawosci, czy to jeden krzak kupiony trzy lata temu czy od trzech lat
kupujesz i za kazdym razem kaput?

Pozdrawiam
Kaska

glicynia