Studnia betonowa- Prosba pomóżcie

1. Data: 2004-06-23 14:11:39

Temat: Studnia betonowa- Prosba pomóżcie
Od: "Andi" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam studnie na około 6 betonów która nie używałem około 10 lat
Dodatkowo zostało tam przypadkowo wlane jakies mleko i przez to studnie
zanieczyszczono

Mam ogromną prosbe o wsparcie w nastepujacych pytaniach:

1. Jak mozna to studnie przeczyscic samemu [jak/jakies linki na strony]
- Wypompowac wode parę razy?
- wyczyscic betony ?
- wsypac jakies srodki?
- dac probki do epidemiologicznej sekcji?

2. Czy raczej kopac studnie nowa?

Jestem zupelnie zielony w tych tematach
Chodzi mi o jak najmniejszy koszt adaptacji do picia ze studni, która mam.

Dziękuję z góry za pomoc i ewentualne linki

Andrzej

2. Data: 2004-06-23 14:29:43

Temat: Re: Studnia betonowa- Prosba pomóżcie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam ogromną prosbe o wsparcie w nastepujacych pytaniach:
>
> 1. Jak mozna to studnie przeczyscic samemu [jak/jakies linki na strony]
:)
im woda czesciej brana tym swiezsza
i czystsza
:)
> - wyczyscic betony ?
:)
a po co
choc jak chcesz to czemu nie
?
> - wsypac jakies srodki?
:)))
kiedys odkazano sypiac wapno
:)
co jakis czas wybierano tez namuly z dna
sypiac na dno wartswe zwiru
:)))

> - dac probki do epidemiologicznej sekcji?
:)
jesli chcesz pic to napewno daj przebadac
jak przerobisz wszystko powyzej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-06-23 14:37:55

Od: "MICHA" <a...@m...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie za plytka ta studnia, wydaje mi sie ze powinna byc nieco glebsza

4. Data: 2004-06-23 15:35:04

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andi" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziękuję z góry za pomoc i ewentualne linki
>
> Andrzej

A ja myślę żeby najpierw dać wodę do analizy. Tzn. ktoś z sanepidu
przyjedzie i sam je odpowiednio pobierze.
Skoro mówisz że ktoś wlał mleko, czy woda jest zabarwiona lub mętna ? I tak
jak mówi Tadeusz, jeśli studnia jest na bieżąco używana sama się filtruje.
Moja studnia nie była używana przez 7 lat i jak ją zbadano po kilkakrotnym
podlaniu sporego ogrodu, okazało się że jest lepsza niż z wodociągu tyle że
jest o wiele głębsza bo na 13 dren.

Serdecznie Miłka

Katalog roślin
problem bobowy