pixelpainting - co to?

1. Data: 2004-08-04 19:39:54

Temat: pixelpainting - co to?
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodze sobie po zagranicznych stronach robotkowych i tam natknelam sie na
"pixelpainting", ale co to jest? Malowanie na komputerze?

Wybaczcie moja ignorancje ;-)

Magda N.

1. Data: 2004-08-05 06:26:34

Temat: Re: pixelpainting - co to?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Chodze sobie po zagranicznych stronach robotkowych i tam natknelam sie na
> "pixelpainting", ale co to jest? Malowanie na komputerze?
>
> Wybaczcie moja ignorancje ;-)
>
> Magda N.

Czesc,
Pixelpainting jest to rysowanie rysunku przy pomocy pixeli, czyli punktow w
okreslonym kolorze, czyli zamiast rysowac lini, to rysuje sie pixelki tak zeby
byla linia.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-08-05 10:13:49

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okreslonym kolorze, czyli zamiast rysowac lini, to rysuje sie pixelki tak

A jak wyglada techniczna strona tego malowania? Czym i na czym się to robi?
Gocha

1. Data: 2004-08-05 18:15:32

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak wyglada techniczna strona tego malowania? Czym i na czym się to robi?
> Gocha

Czesc,
Zajrzyj prosze na strone
http://www.karinsgrafikseiten.de/tutorials/haeschen2
.htm tam bedziesz miala na
przykladzie takigo ladnego kroliczka wytlumaczone etapy powstawania takiego
rysunku.Po co to sie robi?-Przyznam sie, ze nie wiem.Ja w cos takiego sie
bawilam bardzo dawno temu gdy nie mialam programu do obrabiania obrazkow i na
paincie usilowalam robic cos takiego.Kazdy z nas ma jakiegos konika.Jeden lubi
krzyzyki, drugi grafiti, a inny pixelpainta :)
Pozdrowienia
dorota

Irysy krzyżykowe szukam jak szalona!!!!
podziekowania