Powitanie

1. Data: 2004-08-05 07:47:14

Temat: Powitanie
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki i Grupowicze.
Mam na imie Kasia. Od kilku tygodni czytam tę grupę i muszę przyznać że
bardzo mnie wciągnęło. Robótki to moje hobby od dzieciństwa ale z przerwami
a raczej z fazami czyli ucze się czegoś, wciąga mnie a po jakimś czasie mam
dość i robię co innego. Ostatnio trochę szyję i robię na szydełku głównie
rzeczy do domu, kiedyś krzyżykowałam, robiłam na drutach i biżuterię
makramową jako nastolatka. Dzięki Waszej grupie odkryłam frywolitki i filet
których chciałabym się nauczyć.
Na początek mam pytanie do Krakowianek - wybieram się tam w sobotę i
chciałabym zrobić trochę zapasów tkaninowo-nitkowych na zimę. Może macie
jakieś fajne pasmanterie go polecenia - słyszałam też że jest jakiś fajny
sklep z materiałami w fortach koło kleparza ale nie wiem gdzie dokładnie.

Pozdrawiam
Kasia
( Częścoiwo nauczycielka, więc szczególne pozdrawiam koleżanki po fachu)