[Pomocy] Ksiazka "Robotki szydelkowe" Heidi Fuchs

1. Data: 2004-08-05 08:27:52

Temat: [Pomocy] Ksiazka "Robotki szydelkowe" Heidi Fuchs
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!

Czy moze w internecie znajduje sie gdzies zeskanowana ksiazka, ktora tu
kiedys polecalyscie: http://www.kkkk.pl/asp/fiszka.asp?ksiazka_id=2877
Zabralam ze soba robotke, a ksiazke zostawilam w domu i teraz nie mam wzoru.
A moze ktoras z Was ma pod reka ksiazke i skaner i zeskanowalaby mi wzor na
koronke sciegiem siatkowym z rozyczkami (takie rozyczki i wykonczenie w
"falki"). Bylabym bardzo wdzieczna, bo chce mi sie szydelkowac a nie mam
schematu :(

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-08-05 08:31:15

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomosc poszla na priv.

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-08-05 09:12:18

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze w internecie znajduje sie gdzies zeskanowana ksiazka, ktora tu
> kiedys polecalyscie: http://www.kkkk.pl/asp/fiszka.asp?ksiazka_id=2877

Juz nieaktualne. Dobra duszyczka mi pomogla.

Magda-Slonko(Wroclaw)

Powitanie
pixelpainting - co to?
Irysy krzyżykowe szukam jak szalona!!!!