pkt na farmacje ?

1. Data: 2003-02-16 14:58:10

Temat: pkt na farmacje ?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
mam do was pytanie
czy macie moze zestawienie uczelni medycznych w polsce z wydzialem farmacji ?
chodzi mi o to zeby zobaczyc ile pkt trzeba bylo miec na egzamnie wstepnym
zeby sie dostac na dzienne

albo moze prostrze pytanie
ile trzeba bylo miec pkt w krakowie lublinie wroclawiu sosnowcu

2. Data: 2003-02-16 16:44:10

Temat: Re: pkt na farmacje ?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W Sosnowcu przyjmowali od 78punktów.ale bardzo trudno się dostać bo egzamin
jest opisowy a nie testowy.

3. Data: 2003-02-16 16:51:20

Od: "Kahaha" <K...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby sie dostac na dzienne
>
> albo moze prostrze pytanie
> ile trzeba bylo miec pkt w krakowie lublinie wroclawiu sosnowcu

Witam,
Z tego co pamiętam to w tamtym roku na farmację w Krakowie trzeba było mieć
chyba 83 pkt, ale nie jestem tego na 100 % pewna.

Pozdrawiam. Kahaha.

4. Data: 2003-02-16 19:06:44

Temat: Odp: pkt na farmacje ?
Od: "eva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem na farmacji we wrocławiu. Jak zdawałam trzeba bało mieć 73 na 96
mozliwych, ale od zeszłego roku zmienili egzamin na państwowy (pytanka
przychodzą z warszawy)i pułap sie podniósł niewiele a pytań było 120.
Trudniejszy test?? Nie wiem.
Ty sie nie przejmuj tym ile gdzie jest punktów i przede wszystkim to się
zastanów dobrze czy to ten kiernek chcesz wybrac. Nie wiem jakie masz
wyobrażenie o tych studiach........ Jak chcesz sie czegoś dowiedzić
dokładniej to chetnie opowiem.

Pozdrawiam
eva

5. Data: 2003-02-16 19:30:01

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> W Sosnowcu przyjmowali od 78punktów.ale bardzo trudno się dostać bo
egzamin
> jest opisowy a nie testowy.
Wszystko zalezy od ogolnego poziomu, Jak ja zdawalam przyjmowali od 85, ale
potem byly jeszcze odwolania i dostawalisie ludzie "spod kreski".
Podejrzewam ze wszedzie dostaje sie okreslona, wyznaczona wczesniej ilosc
osob, a ilosc zdobytych punktow ktora gwarantuje przyjecie na uczelnei
zalezy od tego jakogolnie wyszli wszyscy zdajacy. Mniej wiecej 80 - 85
punktow powinno zapewnic ci miejsce na studiach....
Nikoosia

6. Data: 2003-02-16 21:41:19

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanów dobrze czy to ten kiernek chcesz wybrac. Nie wiem jakie masz
> wyobrażenie o tych studiach........ Jak chcesz sie czegoś dowiedzić

Podejrzewam , ze jak skonczy, to za dostanie sie na staz do apteki bedzie
musial placic wiecej
niz lekarze za etat dla stazysty,
r.

7. Data: 2003-02-17 00:39:42

Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eva" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanów dobrze czy to ten kiernek chcesz wybrac. Nie wiem jakie masz
> wyobrażenie o tych studiach........ Jak chcesz sie czegoś dowiedzić

Też studiuje we Wrocławiu:) Na którym jesteś roku?

8. Data: 2003-02-17 08:36:28

Od: "eva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 4-tym juz na szczęście..........po lekach.. :P

9. Data: 2003-02-17 14:31:52

Od: "Samorzad Studentow Farmacji, Krakow" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie w roku 1998 trzeba bylo miec 85, w 1999 - 83, w zeszlym 87

Rada Samorządu Studentów Wydziału Farmaceutycznego w Krakowie

10. Data: 2003-02-17 20:39:02

Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na 4-tym juz na szczęście..........po lekach.. :P

Super ja tez:))))))))))))))))))))jestem na czwartym!!!

technik farmacji...
Malicki
acodin + co???
melatonina