technik farmacji...

1. Data: 2003-02-16 00:21:36

Temat: technik farmacji...
Od: "Kahaha" <K...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zwracam się z pytaniem do Szanownych Grupowiczów, mając nadzieję, że ktoś
będzie coś wiedział na ten temat. Otóż interesuje mnie jak wyglądają zarobki
technika farmacji pracującego w aptece? A także chciałam się jeszcze
dowiedzieć jakie są perspektywy pracy (oprócz pracy w aptece) dla technika
farmacji (po medycznym studium)? Z tego co widzę w gazetach to dużo jest
ogłoszeń, gdzie apteka poszukuje technika
farmacji, no ale chciałabym usłyszeć (a właściwie zobaczyć :-)) Wasze opinie
na ten temat.
Za odpowiedzi z góry dziękuję.

Pozdrawiam. Kahaha.

---
Odpisując na priv usuń NOSPAM z adresu.

2. Data: 2003-02-16 01:03:04

Temat: Re: technik farmacji...
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż interesuje mnie jak wyglądają zarobki
> technika farmacji pracującego w aptece?
Różnie- zerknij do wątku "zarobki farmaceuty"

>A także chciałam się jeszcze
> dowiedzieć jakie są perspektywy pracy (oprócz pracy w aptece) dla
technika
> farmacji (po medycznym studium)?
Chyba sanepid, jakieś labolatoria itp.

> Z tego co widzę w gazetach to dużo jest
> ogłoszeń, gdzie apteka poszukuje technika
> farmacji
Ogłoszeń jest coraz mniej, ale dotyczy to zarówno techników jak i magistrów.

Malicki
acodin + co???
melatonina
szukam kontaktu