placki ziemniaczane z cukinią

1. Data: 2002-08-09 13:56:16

Temat: Re: placki ziemniaczane z cukinią
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> no skoro do ziemniaka, to może toto kabaczek był. Zielone w żólte
plamki.
> Tak się znam na dyniowatych jak krowa na dżemie.

Tak po wadze to byłby albo mały kabaczek albo bardzo duża cukinia. Ja
głosuję za kabaczkiem.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-09 19:29:32

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> no skoro do ziemniaka, to może toto kabaczek był. Zielone w żólte plamki.
> Tak się znam na dyniowatych jak krowa na dżemie.
>
> wkn
*******

Kabaczki sa jasnozielone i ich skora jest twarda, nie da sie zarysowac
paznokciem.
Cukinie ciemnozielone albo zolciutkie, skora nawet jak stara da sie
zarysowac.
AniaK

1. Data: 2002-08-10 00:38:13

Od: "emc" <e...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> A nie próbowałaś robić z sam,ej cukinii - bez ziemniaków? Trzeba dodać
> trochę mąki ziemniaczanej, ale są super. Bardziej delikatne ;-)
>
> Pozdr,
> Anka P.

Do tej mieszanki ziemniaczano - cukiniowej mozna jeszcze dodac
jedna / dwie drobno utarte mlode marchewki. Placki nabieraja ladnego
zlotego koloru. A smak ? Sprobujcie i sami ocencie ! Ja uwazam ze
sa dobre ! :-)

Smacznego

emc

kolacja dla męża