plama po bascie do butow

1. Data: 2003-11-25 13:34:39

Temat: plama po bascie do butow
Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wiecie moze czym wywabic plame po pascie do butow na wykladzinie ????
brrr, wyglada to ohydnie,
dzieki, za wszelka pomoc,
Iza

1. Data: 2003-11-27 09:30:49

Temat: Re: plama po bascie do butow
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> Iza

Witam !
W mądrej książce znalazłam taki oto przepis - zbierz resztki zaokraglonym
nozykiem . nakładaj rozpuszczalnik lub wywabiacz plam w płynie az do
rozpuszczenia wszystkich resztek . spłucz czysta woda , potem usuń barwnik
plamy stosujac denaturat . zaaplikuj szampon do dywanów . drugi przepis do
tkanin - do tych , które mozna pac na mokro , uzyj wywabiacza plam lub
dodaj odrobine amoniaku do plukania po praniu . tkaniny do prania na sucho
wymagaja takiego samego podejscia jak dywany .
mam nadzieje , ze cos pomoze
pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-11-27 12:03:39

Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodaj odrobine amoniaku do plukania po praniu . tkaniny do prania na sucho
> wymagaja takiego samego podejscia jak dywany .

dzięki :))
będę próbować, mam nadzieję, że się uda, bo plama jest wyjątkowo wstrętna, a
bałam się jej ruszać niewypróbowanymi metodami

Moulinex punkt serwisowy
Drzwi stalowe (Hormann) montaz wizjera??
Panele podłogowe Melnox,Eurofloor, Specfloor
pomocy-jakie tanie twarde drzewo na podloge?
Co do spania i siedzenia ???