plamki po krostach

1. Data: 2002-11-05 12:23:10

Temat: plamki po krostach
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jakiego kremu, maseczki uzywac aby pozbyc sie plamek po krostach na twarzy

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-11-05 12:59:50

Temat: Re: plamki po krostach
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> jakiego kremu, maseczki uzywac aby pozbyc sie plamek po krostach na
twarzy

To już kuracja na dłuższy czas, na pewni nie na tydzień. Musisz zmienic
kosmetyki na te złuszczające z kwasami owocowymi.
Polecam:
Lysanel (silny)- cena jednego specyfiu 34-38 zł (tonik, krem, żel do mycia)
Effeclar K - tu chyba coś z 42 zł
Normaderm Vichy - 35 zł

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-11-05 13:07:54

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam:
> Lysanel (silny)- cena jednego specyfiu 34-38 zł (tonik, krem, żel do
a to trzebaby sprawdzic?
> Effeclar K - tu chyba coś z 42 zł
to teraz mam i wydaje mi sie ze iod niego takie plamki sa:(
> Normaderm Vichy - 35 zł
to nie dziala:((

a do kosmetyczki warto się wybrac, bedzie to jeden zabieg czy kila? jaki
zabieg zrobic?

1. Data: 2002-11-05 18:15:09

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a do kosmetyczki warto się wybrac, bedzie to jeden zabieg czy kila? jaki
> zabieg zrobic?

Jakiś złuszczający pewnie.
Ale z tym złuszczaniem to też różnie bywa.
Spróbuj po prostu robić odrobinę częściej peeling.
No i nie wyciskaj sama krostek, a jeśli już musisz, to rozgrzej najpierw
twarz parówką z rumianku i dopiero wtedy wyciskaj. Ale też - w miarę
delikatnie. No a potem jakaś maseczka.
Moja znajoma, która jest kosmetyczką poleciła mi kupienie sobie vit A+E w
aptece - w kapsułkach.
Taką "rozgniecioną" kapsułką można smarować twarz i na to krem albo
wymieszać to z kremem i posmarować buzię.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-05 21:40:00

Od: "alimak" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co jesli ktos ma oprocz plamek po krostach dodatkowo skore wrazliwa, nawet
z rozszerzonymi naczynkami?
pozdrowienia
K.

1. Data: 2002-11-06 08:20:24

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ANIA" <l...@k...com.pl> wrote
> jakiego kremu, maseczki uzywac aby pozbyc sie plamek po krostach na
twarzy

podobno idealist estee lauder pomaga rowniez na takie problemy.
nigdy nie uzywalam, bo drogie cholerstwo. ale ciagnie mnie niezmiernie. czy
ktos wie, czy warto wydawac na to tyle kasy?
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-11-08 14:38:48

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam:
> Lysanel (silny)- cena jednego specyfiu 34-38 zł (tonik, krem, żel do
mycia)
kupilam i zaczewlam uzywac i chyba za silny
i tragednia plamki w gorszym stanie, wypalilo mi miejsca tam gdzie plamki i
porobily sie jakby liszaje:((
i co teraz?

ania
:((

1. Data: 2002-12-06 17:46:01

Od: Student011 <s...@w...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra jest sperma

1. Data: 2002-12-06 23:20:07

Od: "McKee" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Student011" <s...@w...ae.krakow.pl> wrote in message
> dobra jest sperma

Stosujesz ?
Pomaga Ci ?

1. Data: 2002-12-07 09:58:13

Od: "Hunter" <h...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

lol

sprostowanie
sprawy porządkowe na grupie - prośba do wszystkich
istead-co sadzicie
płaski brzuch
depilacja dróg odbytowych