plamy na ręcznikach

1. Data: 2003-01-29 16:27:51

Temat: plamy na ręcznikach
Od: "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
mam pewien problem z ręcznikami .Otóż wycieramy się ręcznikami po umyciu rąk
czy ciała i potyem jak one wysychają robią się na nich plamy coś w
niebieski wpadające nawet po wypraniu nie zchodzą do końca .Myślałam że to
od płynu do prania ale prałam bez płynu i to nie to A WIĘC CO???czy możecie
mi pomóc proszę o odpowiedzi.
Z góry dziękuję!!!

1. Data: 2003-01-29 17:05:01

Temat: Re: plamy na ręcznikach
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:b190ak$nku$1@news.onet.pl...
> [...]robią się na nich plamy coś w niebieski wpadające
> nawet po wypraniu nie zchodzą do końca .Myślałam że to
> od płynu do prania ale prałam bez płynu i to nie to
> A WIĘC CO???[...]

Niestrawiona jeszcze doroczna danina dla pralki w postaci
tkwiącej w czeluściach niebieskiej skarpetki? ;)

(bardzo przepraszam, nie potrafię wymyślić nic konstruktywnego,
a skojarzenie z podatkiem pobieranym przez pralkę usilnie pchało
się na klawiaturę)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-01-30 12:33:06

Od: Kakadu <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003 17:27:51 +0100 "Edyta i Darek"
<e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> od płynu do prania ale prałam bez płynu i to nie to A WIĘC CO???czy możecie

Pewnie to dlatego, że jesteście Smurfami... ;-)

A tak poważnie, a mie macie przypadkiem mydła w płynie w kolorze
niebieskim? To draństwo nigdy nie spłukuje się z rąk do końca.
Mnie sięJa też kiedyś barwiły ręczniki, tyle że na zielono ;-)

Jarek Pogoda, Legnica

Poszukuje pokoju, mieszkania na luty /Warszawa
Sprzedam małą kawalerkę w Warszawie
mam mieszkanie do wynajęcia w Warszawie
jak oceniacie materace Janpola?
Co zrobić ze starą wanną?