plamy po samopalaczu - pilne

1. Data: 2003-08-07 18:47:02

Temat: plamy po samopalaczu - pilne
Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem tu nowa ale juz mam do Was pytanie.
Jak usunac ciemne plamy po samoopalaczu Soraya
Z gory dziekuje

----
Joasia T.
gg 24 77 27
Kraków

1. Data: 2003-08-07 19:02:54

Temat: Re: plamy po samopalaczu - pilne
Od: "Monika" <n...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebny chyba bedzie porzadny peeling, napewno pomorze, jesli powtorzysz
kilkukrotnie (oczywiscie z jakimis odstepami czasu)
slyszalam tez, ze oklady albo sok z cytryny wybielaja skore

1. Data: 2003-08-07 19:11:45

Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebny chyba bedzie porzadny peeling, napewno pomorze, jesli powtorzysz
> kilkukrotnie (oczywiscie z jakimis odstepami czasu)
> slyszalam tez, ze oklady albo sok z cytryny wybielaja skore

bardzo bardzo dziekuje

---
Joasia T.
gg 24 77 27
Kraków

1. Data: 2003-08-07 19:14:34

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bgu704$rms$1@nemesis.news.tpi.pl,
Joasia T. <v...@p...onet.pl> typed:
> Witam
> Jestem tu nowa ale juz mam do Was pytanie.
> Jak usunac ciemne plamy po samoopalaczu Soraya

Sprobuj woda utleniona. Na Sopot Ziaji zadzialalo =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-08 06:46:02

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Jestem tu nowa ale juz mam do Was pytanie.
> Jak usunac ciemne plamy po samoopalaczu Soraya

sprobuj gabka na cellulit taka ostra , mi zdrapalo rewelacyjnie i szybko

pozdrawiam
Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

1. Data: 2003-08-08 06:48:40

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tu nowa ale juz mam do Was pytanie.
> Jak usunac ciemne plamy po samoopalaczu Soraya

Woda utleniona - na wacik i smarować miejsca zabarwione zbyt mocno :-)

1. Data: 2003-08-08 08:59:12

Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wszystkim dziekuje za pomoc.
Juz wszystko jest tak jak byc powinno

uzylam wody utlenionej

jeszcze raz dziekuje za udzielone rady

Joasia T.
gg 24 77 27
Kraków

1. Data: 2003-08-09 17:03:41

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak usunac ciemne plamy po samoopalaczu Soraya
> Z gory dziekuje

Ja slyszalam ze skore zbyt mocno zabarwiona samoopalaczem mozna odbarwic
kremem do depilacji ale sama tego nie wyprobowalam
Beata

odzywka na koncowki wlosow
Gdzie w Gdansku zamkne naczynka laserem?
Tradzik a stres
Preparat Polinesian Noni ?
próbki z ATW