plamy pod farbą emulsyjną

1. Data: 2001-10-26 06:40:48

Temat: plamy pod farbą emulsyjną
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

po przegisowaniu sufitu i ścian miejscami spod gipsu przesączają się żółte
plamy (początkowo ich nie było, potem "wyszły")
mam zamiar ten gips gruntować unigruntem, a następnie malować białą farbą
emulsyjną.
obawiam się, że po malowaniu emulsją będą mi się dalej przesączały plamy.
znajomy polecił mi pomalowanie tych miejsc "farbą podkładową - olejną".
czy wiecie coś o takich praktykach?
czy ta farba podkładowa to jakaś specjalna, czy zwykła olejna?
jaka konkretna ma to być farba?
czy można zastosować inną niż olejna - jakąś tam ekologiczną (szybciej
schnie, nie śmierdzi, 2x droższa) - czy ma takie same właściwości?
czy są jakieś specjalne farby do takich zastosowań?
czyktoś miał takie doświadczenia?
--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-10-26 09:27:00

Temat: Re: plamy pod farbą emulsyjną
Od: "Jendrek" <y...@w...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> czy wiecie coś o takich praktykach?

Tak.

> czy ta farba podkładowa to jakaś specjalna, czy zwykła
olejna?
> jaka konkretna ma to być farba?

Bez roznicy.
Najlepiej, zeby byla matowa, bo blyszczaca bedzie sie odrozniac
po pomalowaniu emulsja.

> czy można zastosować inną niż olejna - jakąś tam ekologiczną
(szybciej
> schnie, nie śmierdzi, 2x droższa) - czy ma takie same
właściwości?

Mozna.

> czy są jakieś specjalne farby do takich zastosowań?

Sa specjalne preparaty.
Bylo niedawno na grupie.
Poszukaj w archiwum.

> czyktoś miał takie doświadczenia?