plastelina

1. Data: 2001-10-01 12:25:01

Temat: plastelina
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Moj maly Alexander pobrudzil swoje autka z odlewow metalowych i tworzyw
sztucznych plastelina i teraz beczy. Macie jakis sposob na pozbycie sie tego
swinstwa?

Irek

1. Data: 2001-10-01 12:46:07

Temat: Re: plastelina
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
> Moj maly Alexander pobrudzil swoje autka z odlewow metalowych i tworzyw
> sztucznych plastelina i teraz beczy. Macie jakis sposob na pozbycie sie
tego
> swinstwa?

to moze jeszcze ktos wie jak to usunac z dywanu?

(fajny temat kuchenny;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-01 13:01:16

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego
>
> to moze jeszcze ktos wie jak to usunac z dywanu?

No, dywan mógłby być w kuchni ...
Nie wiem jak zrobić dywanem, ale plastelina dobrze się wykrusza z ubranek,
kiedy się je (ubranka) zamrozi w zamrażalniku...
A to duży dywan? ;-))))
Z samochodzikami można by chyba spróbować.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-10-01 13:19:38

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego
>
> to moze jeszcze ktos wie jak to usunac z dywanu?

a moze potrzec kostka lodu luzem lub zawinieta w kawalek bawelnianego
muslinu ...

w ten sposob usuwam gume do zucia z dywanow

iza

1. Data: 2001-10-01 13:21:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedy się je (ubranka) zamrozi w zamrażalniku...
> A to duży dywan? ;-))))
> Z samochodzikami można by chyba spróbować.
Podobnie, czyli też zamrozić ale przykładając taki wkład do lodówek
turystycznych.
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-01 17:27:42

Od: "<yellow>" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może jaki przepis z plasteliny :-))))
ciekaw jestem czy lekko czy ciężko strawna :-)))

1. Data: 2001-10-01 19:03:41

Od: "zurki" <z...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze potrzec kostka lodu luzem lub zawinieta w >kawalek bawelnianego
> muslinu ...
> w ten sposob usuwam gume do zucia z dywanow
> iza

A moze wrecz odwrotnie? Polozyc na tym kartke papieru i prasowac kwile
goracym zelazkiem (ale bez przesady, bo karteczka siem schajcy). Powinno
siem przykleic do kartki.
Powodzenia,
GGGosia

1. Data: 2001-10-01 23:53:32

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Oct 2001 14:46:07 +0200, "Basia" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
>tego
>
>to moze jeszcze ktos wie jak to usunac z dywanu?
>
>(fajny temat kuchenny;-)))

A kuchenny... Podobnie jak poprzednio - olej jadalny. galej warstwa
papieru (nasiakliwego) i wygniesc, warstwa papieru i wygniesc, warstwa
papieru... Mozna tez suchymi sianymi trocinami wyciagac olej. na
koniec wytrzepac i porzadnie sprac.

--
Darek

1. Data: 2001-10-01 23:53:32

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Oct 2001 14:25:01 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>Moj maly Alexander pobrudzil swoje autka z odlewow metalowych i tworzyw
>sztucznych plastelina i teraz beczy. Macie jakis sposob na pozbycie sie tego
>swinstwa?

Olej spozywczy. Delikatnie, mala iloscia ma szmatce czy waciku zeby
nie nalac gdzie nie trzeba.

--
Darek

1. Data: 2001-10-02 07:37:06

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> papieru (nasiakliwego) i wygniesc, warstwa papieru i wygniesc, warstwa
> papieru... Mozna tez suchymi sianymi trocinami wyciagac olej. na

Udalo sie!!! Troche to trwalo ale efekt jest. Olej rzepakowy, papier kuchenny i
szpikulec do zaglebien. Autka sa czyste. Mam tylko jedno pytanie: wytrzepalem
l/ebka porzadnie i spralem mu tylek ale reka, bo nic innego nie sugerowales -
powinienem wziasc pasa lub kija?

Tato

Śliwowica
Gdzie mozna kupic blaty juchenne o dl. 3,8 - 4,0 metry???
Szarlotka
jaki sos ....?
Kokos