plastikowe butelki

1. Data: 2000-01-02 11:21:07

Temat: plastikowe butelki
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie natury plychologiczno-eklolgicznej

co lezy u podstaw mechanizmu nakazujacego
ludziom podswiadomie zakrecac puste butelki
przed wyrzuceniem do smieci ???

ekologiczny problem pustych ZAKRECONYCH plastikowych
butelek jest pwenie nie wszystkim znany, chetnie wytlumacze
o co chodzi, ale wspomniany mechanizm jest dla mnie
absolutna zagadka ....

byc moza problem byl juz poruszany na grupie
w takim razie prosze o wskazanie watku

pozdrawiam

ZOMO

1. Data: 2000-01-02 12:42:36

Temat: Odp: plastikowe butelki
Od: "Adam Mazurkiewicz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ZOMO <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:DwGb4.8176$N...@n...tpnet.pl...

> co lezy u podstaw mechanizmu nakazujacego
> ludziom podswiadomie zakrecac puste butelki
> przed wyrzuceniem do smieci ???

Nie wiem, ale moze dodam przyprawy jesli napisze, ze zakrecanie butelki
miewa glebszy sens. W krajach gdzie bardziej dba sie o mizerne resztki
srodowiska tzw. "naturalnego" przed wyrzuceniem plastikowej butelki do
odpowiedniego pojemnika zgniata sie ja i zakreca zby sie nie rozprezyla.
Butelki do wody mineralnej sa tak robione ze proces zgniatania jes bardzo
prosty i skuteczny. Niech ktos sprobuje skompresowac butelke po
"Naleczowiance"...

1. Data: 2000-01-02 21:35:34

Temat: Re: plastikowe butelki
Od: "w000" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"ZOMO" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> mam pytanie natury plychologiczno-eklolgicznej
>
> co lezy u podstaw mechanizmu nakazujacego
> ludziom podswiadomie zakrecac puste butelki
> przed wyrzuceniem do smieci ???

byc moze po blizszym badaniu okazalo sie ze to jest trad.
i myslac o zdrowych cialach naszej mlodziezy zawartosc
komisyjnie spalono.

z drugiej strony zawsze mozna ja jeszcze
wymienic na nowa lub sprzedac w skupie.

--
Pozdrwaiam
w000

1. Data: 2000-01-03 10:14:55

Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>byc moze po blizszym badaniu okazalo sie ze to jest trad.
>i myslac o zdrowych cialach naszej mlodziezy zawartosc
>komisyjnie spalono.

no tak...widze ze przecenilem grupe....
ludzie tu potrafia jedynie gadac o homosexualizmie
i innych sexualizmach.....

zegnam
ZOMO

1. Data: 2000-01-03 10:52:06

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZOMO wrote:

> [...]

Kurna, a co Ty bys chcial - przeciez to sa ludzie. I nie uwazam, ze
przeceniles - po prostu niektorzy maja klopoty ze swoja orientacja
seksualna a inni znowu maja tutaj klopoty z innych orientacja seksualna.
Ale poza tym jest OK!.

Flyer

1. Data: 2000-01-04 22:39:36

Od: "Bronek Kozicki" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZOMO <f...@p...onet.pl> wrote in message
> mam pytanie natury plychologiczno-eklolgicznej
>
> co lezy u podstaw mechanizmu nakazujacego
> ludziom podswiadomie zakrecac puste butelki
> przed wyrzuceniem do smieci ???

widać, że nigdy nie pochlapałeś się zawartością niezręcznie wyrzuconej
butelki-która-jednak-nie-była-całkiem-pusta.

B.

XXI (?) wiek - inny punkt widzenia
Re: nic
XX/XX1 wiek obsesja i pieklo