pleśń na ścianach

1. Data: 2005-02-18 23:12:42

Temat: pleśń na ścianach
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się tego pozbyć. Ocieplenie budynku nie jest możliwe. Póki co zmywamy,
ale ileż można? cały czas wychodzi. Pomóżcie.

Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2005-02-19 16:17:54

Temat: Re: pleśń na ścianach
Od: "RZ" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się tego pozbyć. Ocieplenie budynku nie jest możliwe. Póki co zmywamy,
> ale ileż można? cały czas wychodzi. Pomóżcie.

W sklepach chemicznych są preparaty do natryskiwania na pleśń. Ponadto
często wietrzyć mieszkanie.
pozdr. RZ

3. Data: 2005-02-19 16:52:50

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak się tego pozbyć. Ocieplenie budynku nie jest możliwe. Póki co zmywamy,
> ale ileż można? cały czas wychodzi. Pomóżcie.

Czy nie wymienialiście ostatnio okien? Na szczelne - np. PCV?
Przede wszystkim poprawcie wentylację pomieszczeń. Bardzo ważny jest nawiew
powietrza. Nie wystarczy sam kanał wentylacyjny. Można okna trochę
rozszczelnić przez wycięcie fragmentu uszczelki w górnej części.

4. Data: 2005-02-19 18:59:18

Temat: Odp: pleśń na ścianach
Od: <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozszczelnienie OK, można zastosować nawiewnik higrosterowany (tzn.jak jest
zbyt wilgotno to się sam otwiera-koszt ok.100 PLN). Jak to nie pomoże to
zrób to co ja - 1) skuć tynk, 2) zapuścić środek na pleśń i grzyby 3)
nałożyć nowy tynk ze środkiem j.w. Tanie to nie jest ale lepsze niż rak.
Można też chyba ocieplić ścianę od środka ale wtedy nic na niej nie
powiesisz.
Użytkownik gsk <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cv5sr1$5ar$...@a...news.tpi.pl...

5. Data: 2005-02-19 21:27:40

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak się tego pozbyć. Ocieplenie budynku nie jest możliwe. Póki co zmywamy,
> ale ileż można? cały czas wychodzi. Pomóżcie.

Bardzo ważny jest sprawny wyciąg kuchenny. Bo podczas gotowania wydziela się
bardzo dużo pary wodnej. Para ta potem skrapla się na oknach i ścianach.
Ściany wilgotnieją i przez to pojawia się grzyb.

serwis vaillanta
zmywarka szer 40 cmm
expres cisnieniowy Rowenta ES 180 Adagio - kto zna?
Jeszcze raz zelazko do 200 pln
fundusz remontowy i cieknacy kaloryfer