plizzz

1. Data: 2001-01-05 23:55:24

Temat: plizzz
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie sobie luz z polemikami dot. praw autorskich na przepisy, bo jak nie
to kurna zaczne szperać w archiwum i na pozwe do sądu wszystkich, którzy
zamieścili mój przepis nbez mojej zgdy :)))

BTW - do ucinania nie do końca odpowiadającgo nam zachowania na grupach
służy plonk ( czyli zablokowabie - dla niewtajemniczonych :))

--
ostry

1. Data: 2001-01-06 00:37:33

Temat: Re: plizzz
Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Jan 2001 00:55:24 +0100, "ostry" <o...@e...com.pl> wrote:

> [...]
>
>BTW - do ucinania nie do końca odpowiadającgo nam zachowania na grupach
>służy plonk ( czyli zablokowabie - dla niewtajemniczonych :))

Widzisz co to sie a ludzmi robi bez schabowego i cwiarteczki...;->
Art.(Gruby)
Gruby
"Przyjaciol nikt nie bedzie mi wybieral , wrogow poszukam sobie sam..."

Alkoholowy dziwoląg z Węgier
Co sie dzieje?
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Re: Kiedy umieraja ostrygi?