płytki na drewnianej podłodze?

1. Data: 2002-06-08 15:04:48

Temat: płytki na drewnianej podłodze?
Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w starym budownictwie. w mieszkaniu jest drewniana podłoga , deski
przykryte płytą pilśniową i oklejone płytkami PCV. Ogólnie koszmar. W kuchni
chciałbym położyć płytki ceramiczne . Wszystko będę robił sam z braku kasy
a nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Dodam , że podłoga jest krzywa
więc domyślam się , że trzeba wylać wylewkę samopoziomującą , ale niewiem
czy mogę to zrobić na te płytki pcv , czy muszę je zerwać? A jeśli zrywać ,
to czy pilśnię też? Proszę o rady , pozdrawiam Grzegorz.