po wyrwaniu ósemki

1. Data: 2007-07-17 08:59:16

Temat: po wyrwaniu ósemki
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w czwartek po południu miałam wyrwaną ósemkę (dolne lewa). Do dziś mam
mocno opuchniętą buzię i biorę środki przeciwbólowe, bo nie daje rady
inaczej (Diclofenac w czopkach). Czy to normalne, że po tylu dniach
jeszcze jestem opuchnięta i mnie boli? Po środkach przeciwbólowych czuję
się lepiej, ale jak długo można brać te leki? W piątek po wyrwaniu byłam
na kontroli, lekarz powiedział, że zrobił się skrzep i wszystko się
ładnie goi. Chciałabym tylko wiedzieć, czy to normalne, że tak długo
mnie boli i nadal mam spuchniętą buzię.
Pozdrawiam.

2. Data: 2007-07-17 09:05:27

Temat: Re: po wyrwaniu ósemki
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeszcze jedno pytanko. Zęby koło tej dziury po ósemce i na górze i na
dole mam jakieś takie dziwne, jakby mi ktoś przylał ;-) Nie żeby bolały,
ale czuję je dziwniej niż te po drugiej stronie.
To normalne?

3. Data: 2007-07-17 10:06:41

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

eMCe pisze 2007-07-17 10:59:
> [...]
> mocno opuchniętą buzię i biorę środki przeciwbólowe, bo nie daje rady
> inaczej (Diclofenac w czopkach). Czy to normalne, że po tylu dniach

Po usuwaniu dolnych ósemek obrzęk możesz mieć nawet przez tydzień - 10
dni. Rób sobie zimne okłady na opuchniętą okolicę.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2007-07-17 10:07:33

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

eMCe pisze 2007-07-17 11:05:
> [...]
> dole mam jakieś takie dziwne, jakby mi ktoś przylał ;-) Nie żeby bolały,
> ale czuję je dziwniej niż te po drugiej stronie.

Tak, to normalne, cała okolica jest objęta stanem zapalnym, więc i
ozębna sąsiadujących zębów też. Przejdzie.

5. Data: 2007-07-17 10:17:47

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):
> Po usuwaniu dolnych ósemek obrzęk możesz mieć nawet przez tydzień - 10
> dni. Rób sobie zimne okłady na opuchniętą okolicę.

Dzięki. Trochę mnie to uspokoiło. A jak długo może boleć? Od wczoraj mam
taki przytłumiony ból mimo brania leków, wcześniej mimo leków potwornie
bolało. To były bardziej takie ataki ostrego bólu - kilka dziennie.

6. Data: 2007-07-17 10:26:41

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

eMCe pisze 2007-07-17 12:17:

> Dzięki. Trochę mnie to uspokoiło. A jak długo może boleć? Od wczoraj mam
> taki przytłumiony ból mimo brania leków, wcześniej mimo leków potwornie
> bolało. To były bardziej takie ataki ostrego bólu - kilka dziennie.

Ból (zwłaszcza ten stłumiony) może trwać podobnie jak obrzęk, może
trochę krócej.

7. Data: 2007-07-18 13:45:26

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" <> napisał w wiadomości
> Witam,
> w czwartek po południu miałam wyrwaną ósemkę (dolne lewa). Do dziś mam
> mocno opuchniętą buzię i biorę środki przeciwbólowe, bo nie daje rady
> inaczej

Chryste ale mnie wystraszyłaś...jutro ide na rwanie a właściwie wyłuskiwanie
dolnej ósemki, której nie widać...prosze powiedz czy boli mocno sam
zabieg?...mam sie bardzo bac czy trochę...
Ania

8. Data: 2007-07-18 18:04:01

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chryste ale mnie wystraszyłaś...jutro ide na rwanie a właściwie
> wyłuskiwanie dolnej ósemki, której nie widać...prosze powiedz czy boli
> mocno sam zabieg?...mam sie bardzo bac czy trochę...

wcale sie nie bac ;-) to nic nie pomoże - kiedyś pośrednio tą prawde wyłożył
mi LM - za co jeszcze raz serdeczne dzięki - a dentyści to w ogromnej
większości fajni ludzie którzy niosą pomoc i praca z cierpiącym pacjentem to
dla nich nic przyjemnego w związku z tym robią wszystko co w ich mocy żeby
pacjenta nie bolało ;)

9. Data: 2007-07-28 22:50:31

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wy tu gadu gadu :P a ja jakieś 2 miesiące temu xD miałam usuwane
wszystkie cztery ósemki xD
po pierwszym zabiegu powiadziałam sobie że tam nie wrócę ^^
no ale wróciłam i pozbyłam się systematycznie kolejnych ząbków xD
(jakoś trzeba było wyglądać, a że nie było już miejsca na nie... i
krzywiły resztę zębów... to get ałt ejt :P ^^)
wszystkie zdrowe ;) bo jeszcze niektóre nie zdążyły powychodzić..
czyli było cięcie skalpelem ;) -> wyrywanie ->zaszywanie... to było u
góry..
na dole coś już było widać.. i nie miałam rozcinanego dziąsła... wiec
samo rwanie ;/ wrrr....
zabiegi były co tydzień... wiec to był miesiąc na środkach
przeciwbólowych... i z opuchniętą twarzą ;/
mam takie pytanko.. czy to normalne, że dziury w dziąsle po usuniętym
zębie mogą się utrzymywac do teraz??? ;>

10. Data: 2007-08-07 12:03:38

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl pisze:
> mam takie pytanko.. czy to normalne, że dziury w dziąsle po usuniętym
> zębie mogą się utrzymywac do teraz??? ;>

U mnie minęły z 3 tygodnie (ponad) i nadal w dziurę wpadają mi kawałki
orzeszków i makarony, muszę wydłubywać wykałaczką ;-)
Ważne, że już nie boli, a orzeszki mogę i pół roku wydłubywać ;-)

nadciśnienie oporne na leczenie
sny
I jeszcze borelioza.
[Music Movies Soft] Free binaries search & download = www.GEGEREKA.com
poszukuje dobrego neurologa we Wrocławiu