po zabiegu chirurgicznym

1. Data: 2004-07-16 12:14:54

Temat: po zabiegu chirurgicznym
Od: "nurich" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy znajdzie sie tutaj jakis chirurg stomatologiczny lub ktoś kto zna się
troszkę na tym?
W srodę miałam usuwaną zatrzymana (poziommą) ósemkę. Dwie noce nieprzespane.
Ketonal 100mg poomaga n akilka godzin. Boli nie tyle dziąsło co szczęka,
jakby jeszcze był tam ząb. Nie do zniesienia. Pojechałam dzis z powrotem na
chirurgie , zdjęli szwy, załozyli opatrunek i przepisali antyiotyk No ale na
efekty muszę czekać, a ból nadal uniemożliwia mi normalne zycie. Proszę
poradźcie coś, jak go złagodzić, co zrobić? Pomocy!

2. Data: 2004-07-16 14:00:50

Temat: Re: po zabiegu chirurgicznym
Od: "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Solcoseryl pastę dentystyczną- miejscowy anestetyk. Koszt ok 30 zł w
aptece.Często stosuje się to na rany po usunięci zębów.
ASIA

3. Data: 2004-07-16 21:29:24

Od: Marysia <m...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nurich napisał:
> [...]
> efekty muszę czekać, a ból nadal uniemożliwia mi normalne zycie. Proszę
> poradźcie coś, jak go złagodzić, co zrobić? Pomocy!

koleżanka po usunięciu ósemki oprócz Ketonalu brała Amizepin - na receptę
najlepiej zapytać stomatologa

marysia

Borelioza - interpretacja wyników
kąciki ust