pobór wody i prądu w mieszkaniu - jakie normy

1. Data: 2004-09-08 12:39:40

Temat: pobór wody i prądu w mieszkaniu - jakie normy
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wprowadziłem się do mieszkania w starej kamienicy.
Zauważyłem znaczne spadki ciśnienia wody w instalacji oraz nie wiem, czy
mogę sobie podłączać do proądu co chcę (w granicach rozsądku, żadne maszy
spawalnicze ani nic takiego).

Mieszkanie jest komunalne.

Czy są jakieś normy określające jakie powinnno być minimalne ciśnienie wody
w instalacji oraz jakość/obciążalność/moc przyłącza elektrycznego i potem
już mojej części od licznika

Może troszkę niefachowo pytam, ale mam nadzieję, że ktoś się zorientuje o co
mi chodzi :)

Pozdrawiam

Krasnal,m GG#1103

1. Data: 2004-09-08 15:23:02

Temat: Re: pobór wody i prądu w mieszkaniu - jakie normy
Od: "Macko" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś normy określające jakie powinnno być minimalne ciśnienie
wody
> w instalacji

cisnienie wody w instalacji wodociagowej przed kazdym punktem czerpalnym
powinni wynosic nie mniej niz 0,05 MPa (0,5 bara)

Maciej

licznik elektryczny - ciekawostka
ogrzewanie elektryczne - warto?
zmywarka - czy warto najtanszy model