poczytajcie

1. Data: 2004-09-24 08:43:23

Temat: poczytajcie
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam:

http://www.przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=kraj&
name=105
Co wy na to?

Dana

2. Data: 2004-09-24 11:01:47

Temat: Re: " Tajemnice diety optymalnej" - Przeglad
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:1499.000002bb.4153de2b@newsgate.onet.pl...

> Polecam:
>
> http://www.przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=kraj&
name=105
> Co wy na to?

Dobre... ;)
Iwona Konarska - to redaktorka "z jajem", a i doprawić pieprzem
potrafi... ;>

Kiedyś jej prowokacyjna relacja o DO i optymalnych nawet mnie
irytowała, ale dzisiaj wiadomo, że reporterzy bez ikry nie mają
zbyt dużych szans, aby zwrócić na swój produkt uwagę czytelnika.

W każdym razie widzę, że red. I.Konarska wsadza swoje szpile
wszystkim bohaterom swoich reportarzy względnie sprawiedliwie
po obu stronach barykady... Dobre i to... ;\

Krystyna

P.S. Za kilka dni na tej stronie Przeglądu zabawię się w komentarz
szczegółów z artykułu, na razie niestety nie ma czasu :\

3. Data: 2004-09-24 13:33:41

Temat: Re: poczytajcie
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytalam..... i co?

"Tłusto żywił się Waldorff, choć chyba trochę oszukiwał, bo tracił energię
na niepotrzebne działania, jak ratowanie Powązek. - Gdyby miał umysł jasny,
to za zebrane pieniądze budowałby kurniki - wyjaśnia dr Kwaśniewski i
przypomina, że sednem diety jest jajko, a konkretnie żółtko."

kompletne zchamienie...

"Poza tym drapieżniki nie chorują."

klamstwa......

"Swoją filozofię dr Kwaśniewski buduje na Biblii, w której mędrcy odżywiali
się tłusto, a tłum dostawał resztki."

bufonada......

"Wśród wielu rzeczy w kraju, dla których gen. Jaruzelski nie wykazał
zrozumienia, była także dieta optymalna. "

i jak zwykle winny Jaruzelski........

"Nie trawią wegetarianów. W najlepszym razie nazywają ich pustymi istotami,
wytykają im, że w optymalnym ośrodku w Jastrzębiej Górze wyleczono z
cukrzycy 2,5 tys. osób, a wegetarianie tylko wpędzają ludzi do grobu. Często
wchodzą na wegetariańskie czaty i wrzucają swoje tłuste przepisy, czasem sto
sztuk opatrzonych jakąś rzeźniczą fotografią, która wzbudzi obrzydzenie.
Teresa Szczepanek, ta sama, która pije kawę z łojem, mówi, że na żywieniu
pastwiskowym mózg nie funkcjonuje. - Nie warto się zajmować tymi, którzy
jedzą trawę - kończy prof. Rafalski."

boki zrywac........

eulalka
lekko zmeczona juz i zniesmaczona zalewem glupoty

4. Data: 2004-09-24 15:24:50

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:
> poczytalam..... i co?
(...)
> [...]
> pastwiskowym mózg nie funkcjonuje. - Nie warto się zajmować tymi, którzy

Cóż... Skoro nie warto się przejmować wegetarianami, to po co wchodzą na
wegetariańskie czaty? Jakoś nie widziałam nalotów wegetarian na grupy
optymalnych, żeby wegusie próbowali kogoś zniesmaczyć zdjęciem tartej
marchewki. <retorycznie> I komu tu źle mózg funkcjonuje? </retorycznie>

> eulalka
> lekko zmeczona juz i zniesmaczona zalewem glupoty

Piszesz, jakby watro było się przejmować słowami ludźmi, którzy leją łój
do kawy... ;]

Pozdrawiam,
Karola (zniesmaczona samym pomysłem)

5. Data: 2004-09-24 17:27:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś nie widziałam nalotów wegetarian na grupy
> optymalnych,

a wiec nie wiele widzialas

>żeby wegusie próbowali kogoś zniesmaczyć zdjęciem tartej
> marchewki. <retorycznie> I komu tu źle mózg funkcjonuje? </retorycznie>

a nie retorycznie?

> Piszesz, jakby watro było się przejmować słowami ludźmi, którzy leją łój
> do kawy... ;]

argument godny biochemika <retorycznie>

> Pozdrawiam,
> Karola (zniesmaczona samym pomysłem)

chyba nie dostaniesz rostroju zoladka od tego !?

Jurek

6. Data: 2004-09-24 17:38:17

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to za zebrane pieniądze budowałby kurniki - wyjaśnia dr Kwaśniewski i
> przypomina, że sednem diety jest jajko, a konkretnie żółtko."

lakonicznie i obrazliwie, i nie bardzo wiadomo o co chodzi; Powazki,
kurniki, jajka zolatka?

> "Poza tym drapieżniki nie chorują."
>
> klamstwa......

lakonicznie i bez sensu

> "Swoją filozofię dr Kwaśniewski buduje na Biblii, w której mędrcy
odżywiali
> się tłusto, a tłum dostawał resztki."
>
> bufonada......

biblia?

> "Wśród wielu rzeczy w kraju, dla których gen. Jaruzelski nie wykazał
> zrozumienia, była także dieta optymalna. "
>
> i jak zwykle winny Jaruzelski........

a ten s....... to dla Ciebie dziewica orleanska? teraz zaczynam rozumiec
lakonicznosc wypowiedzi

> boki zrywac........

lepiej nie, zostaw cos na czytanie "tworczosc" empatii

> eulalka
> lekko zmeczona juz i zniesmaczona zalewem glupoty

twoje komentarze sa oczywiscie(!!!!) przejawem madrosci ;)

Jurek

7. Data: 2004-09-24 18:53:51

Temat: Do Wielkiej Krystyny"Opty"
Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Za kilka dni na tej stronie Przeglądu zabawię się w komentarz
> szczegółów z artykułu, na razie niestety nie ma czasu :\

No, to "ekspertka" Uczona Krysia... Czyzby...

http://www.uj.edu.pl/dydaktyka/rekrutacja.php

..

??

8. Data: 2004-09-24 19:19:47

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

zieeeeeeeeeeeeeeeeeew
no ja nie mam problemow z odroznieniem Powazek od zoltek i biblii od
bufonady.......

Jurek wysil sie troszkie..........

eulalka

9. Data: 2004-09-24 20:00:14

Temat: Re: Do Wielkiej Krystyny"Opty"
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de

> No, to "ekspertka" Uczona Krysia... Czyzby...
>
> http://www.uj.edu.pl/dydaktyka/rekrutacja.php
>
> ??

musisz koniecznie (!!!!!!!!!!!!!) zapisac swoj mozg w darze dla nauki. To
bedzie ewenement na skale galaktyczna, nie wolnio Ci tego nie zrobic! Ksiega
Guinessa murowana :)

Jurek

10. Data: 2004-09-24 20:02:02

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> a écrit dans le message de
> zieeeeeeeeeeeeeeeeeew
> no ja nie mam problemow z odroznieniem Powazek od zoltek i biblii od
> bufonady.......
>
> Jurek wysil sie troszkie..........
>
> eulalka

to pisz o co Ci chodzi, w cytacie byly m.in Powazki, zoltka itd . Skad ja
mam wiedziec co dla Ciebie jest takim szokiem?

Jurek

test - posty sie nie pojawiaja
Ksiega rekordow grzybow.
dieta,głodówka ...