HAARP

1. Data: 2004-09-23 06:22:20

Temat: HAARP
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

HAARP - co to do diabła jest znów nowego?
No, dobrze, jaki ma to wpływ na odżywianie człowieka (żeby było na temat)?
Myślałem że to jakiś wymysł (dostałem o tym spam), ale internet jest
tym zawalony, wyszukiwarka znalazła setki stron na temat HAARP.
A ja do dziś żyłem w nieświadomości (!)

Pozdrawiam Was,
miłośnik DO,
jangr

2. Data: 2004-09-23 07:44:03

Temat: Re: HAARP
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślałem że to jakiś wymysł (dostałem o tym spam), ale internet jest
> tym zawalony, wyszukiwarka znalazła setki stron na temat HAARP.

Np. tu coś jest nt temat, ale jest tego pełno.

http://outbox.magres.net/hosting/board.php?boardset=
9986_FORUM&grupa=9986_FORUM_LBC&msgid=65025

jangr

3. Data: 2004-09-23 09:17:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślałem że to jakiś wymysł (dostałem o tym spam), ale internet jest
> tym zawalony, wyszukiwarka znalazła setki stron na temat HAARP.

jedynym ratunkiem jest regularne poddawanie sie zabiegom rażenia prądów
selektywnych, stosowanie diety optymalnej oraz regularne kontrolowanie stanu
zdrowia w arkadiach przez lekarzy optymalnych

http://forum.astronet.pl/index.cgi?1317

pozdrowienia dla wszystkich paranoików

4. Data: 2004-09-23 09:24:13

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stanu
> zdrowia w arkadiach przez lekarzy optymalnych

Ja również pozdrawiam.
jangr

5. Data: 2004-09-23 09:27:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

szybko przeczytałeś linka

6. Data: 2004-09-23 10:28:56

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> szybko przeczytałeś linka

To samo, co w spamie.
Tyle tylko, że mnie również wydaje to się paranoją.
Może coś w tym jest, ale ktoś tam wyraźnie bredzi.
Pozdr.
jangr

7. Data: 2004-09-23 11:04:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. tu coś jest nt temat, ale jest tego pełno.

http://outbox.magres.net/hosting/board.php?boardset=
9986_FORUM&grupa=9986_FORUM_LBC&msgid=65025

> jangr

a co to ma wspolnego z jakas dieta?

Jurek

8. Data: 2004-09-23 11:05:46

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
news:ciu4a1$5m4> jedynym >
> pozdrowienia dla wszystkich paranoików

lubisz ze swoimi pogadac :)

Jurek

9. Data: 2004-09-23 15:34:52

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To samo, co w spamie.
> Tyle tylko, że mnie również wydaje to się paranoją.
> Może coś w tym jest, ale ktoś tam wyraźnie bredzi.

Lekarzy w moim szpitalu psychiatrycznym można pytać spokojnie, zgodnie z
zaleceniem z linka... zrozumieją ;-)

Pzdr
Paweł

Piekarnie bankrutują, 44 tysiącom ludzi grozi bezrobocie...
Biodrain
Pan Szkudlarek
Test programu AnoMail
kto przetłumaczy?