Pan Szkudlarek

1. Data: 2004-09-22 14:18:36

Temat: Pan Szkudlarek
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przeczytałem ostatnio artykuł odnośnie Pana Sławomira Szkudlarka. Czy może
ktoś z szanownych forumowiczów ma namiary do tego Pana ?
Z góry dziękuję,
Pzdr
Wojtek

2. Data: 2004-09-22 16:39:28

Temat: Re: Pan Szkudlarek
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

wojtaszek w wiadomości news:cis1q5$e2g$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Przeczytałem ostatnio artykuł odnośnie Pana Sławomira Szkudlarka. Czy może
> ktoś z szanownych forumowiczów ma namiary do tego Pana ?

Nie, ale mam namiary na Stefana Baczka. Moga byc?

--
fakty są takie że na wege musisz uzupełniać brakujące składniki w diecie
(suplementacja) obowiązkowa. - Alojzy Kocisz [ali]

3. Data: 2004-09-23 07:09:09

Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne. Ale może coś więcej na temat tego Pana, a w szczególności czy ma tak
skuteczne metody odchudzania jak Pan Szkudlarek .

Pzdr
Wojtek

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cis9s0$37e$1@inews.gazeta.pl...

4. Data: 2004-09-23 15:36:47

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

wojtaszek napisał(a):
> Jasne. Ale może coś więcej na temat tego Pana, a w szczególności czy ma tak
> skuteczne metody odchudzania jak Pan Szkudlarek .

ja znam skuteczna metode - podziele sie z Toba za darmo

jedz mniej, ruszaj sie duzo wiecej

dziekuje za uwage

pozd
WiRAHA

Test programu AnoMail
kto przetłumaczy?
Nowa dieta
kudzu raz jeszcze
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu...