Nowa dieta

1. Data: 2004-09-21 08:22:38

Temat: Nowa dieta
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa dieta dla wszystkich zagubionych w rzeczywistosci

http://info.onet.pl/982130,69,item.html

Pewna Hinduska żywi się zardzewiałymi gwoździami i śrubami.

Pampa Ghosh zaczęła jeść metalowe przedmioty 3 miesiące temu, zaś ostatnio
jej dieta wzbogaciła się o szkło i kamienie.

"Ja naprawdę bardzo to lubię. Lekarze kazali mi przestać, ale nie potrafię
sobie odmówić takich pyszności" - wyznaje kobieta.

czy lekarze nie udzielają podobnych rad optymalnym?

2. Data: 2004-09-21 09:13:29

Temat: Re: Nowa dieta
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ciooc8$sa6$1@news.onet.pl...

> Nowa dieta dla wszystkich zagubionych w rzeczywistosci
> http://info.onet.pl/982130,69,item.html
> Pewna Hinduska żywi się zardzewiałymi gwoŸdziami i œrubami.
>
> Pampa Ghosh zaczęła jeœć metalowe przedmioty 3 miesišce temu, zaœ
ostatnio jej dieta wzbogaciła się o szkło i kamienie.

> "Ja naprawdę bardzo to lubię. Lekarze kazali mi przestać, ale
> nie potrafię sobie odmówić takich pysznoœci" - wyznaje kobieta.
>
> czy lekarze nie udzielajš podobnych rad optymalnym?

Spróbuj wbić młotkiem, albo wkręcić śrubokrętem żółtka
w ścianę... ;P

Czarny, masz chore skojarzenia...

Krystyna

3. Data: 2004-09-21 10:47:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ciorc0$lri$1@news.onet.pl...

> [...]
> ostatnio jej dieta wzbogaciła się o szkło i kamienie.

> Spróbuj wbić młotkiem, albo wkręcić śrubokrętem żółtka

inteligencja to ty nie grzeszysz

> Czarny, masz chore skojarzenia...

jasne,że masz racje .cały swiat medyczny zaleca stosowanie diety
kwaśniewskiego jako jedynej diety optymalnej dla ludzi

4. Data: 2004-09-21 10:57:37

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> czy lekarze nie udzielają podobnych rad optymalnym?

czy mowisz o tych lekarzach, ktorych pacjent zaczyna interesowac od momentu
gdy "przemowi" do reki?

Jurek

5. Data: 2004-09-21 12:36:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> czy mowisz o tych lekarzach, ktorych pacjent zaczyna interesowac od
momentu
> gdy "przemowi" do reki?

twoja sugestia jakoby tzw.lekarze optymalni "leczyli" ludzi bezpłatnie
świadczy o twojej złej kondycji psychicznej.

PS czy wśród lekarzy optymalnych są już optymalni psycholodzy i optymalni
psychiatrzy???

6. Data: 2004-09-21 14:47:33

Od: Artur Makowski MD <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

>"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

>czy mowisz o tych lekarzach, ktorych pacjent zaczyna interesowac od momentu
>gdy "przemowi" do reki?
>

>Jurek

A czy hydraulik interesuje sie Twoimi rurami zanim mu przemowisz do
reki? Albo pani w sklepie? Albo szewc? Albo mechanik?

Pozdrawiam z Wroclawia

--
GG: 1420703 GSM: +48 606 397 233
Homepage: http://medyczne.com/ (ICD-9, ICD-10, LEP)

7. Data: 2004-09-21 18:34:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Makowski MD" <n...@m...com

> A czy hydraulik interesuje sie Twoimi rurami zanim mu przemowisz do
> reki? Albo pani w sklepie? Albo szewc? Albo mechanik?

cos z tym Wroclawiem musi byc ciekawego, czego nie zrozumiales? Tym bardziej
mnie to zastanawia ze w linkach jakie podales, pod twoim nazwiskiem i
imieniem pojawiaja sie specjalnosci(2) ktory nazwy zaczynaja sie od "psy"

> Pozdrawiam z Wroclawia

a poniewaz dolnoslazak (z urodzenia) jestem, to kilka drobnych wskazowek,
czy:
- hydraulikowi placisz z gory za naprawe rur?
- Pani w sklepie placisz z gory za towar jaki masz zamiar kupic (szczegolnie
fajne to by bylo w hiper marketach:)?
- mechanikowi z gory placisz za interwencje?

Jurek

8. Data: 2004-09-21 18:38:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> twoja sugestia jakoby tzw.lekarze optymalni "leczyli" ludzi bezpłatnie
> świadczy o twojej złej kondycji psychicznej.

z tego co napisales wynika ze masz olbrzymie problemy ze zrozumieniem bardzo
prostych tekstow. Powinnienes wiedziec ze jest to sygnal, ze twoj mozg ma
duze problemy, a poniewaz jest to twoj mozg, masz zmartwienie

> PS czy wśród lekarzy optymalnych są już optymalni psycholodzy i optymalni
> psychiatrzy???

potrzebujesz konsultacji? Biorac pod uwage objawy, najwyzszy czas (im
wczesniej tym lepiej -podobno)

Jurek

9. Data: 2004-09-21 18:45:34

Od: Artur Makowski MD <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

> [...]
>fajne to by bylo w hiper marketach:)?
>- mechanikowi z gory placisz za interwencje?

To tylko eufemizm. Nie chodzilo o kiedy tylko czy w ogole. :)

Pozdrawiam z Wroclawia

10. Data: 2004-09-21 18:50:54

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Makowski MD" <n...@m...com> a écrit dans le message de >
> To tylko eufemizm. Nie chodzilo o kiedy tylko czy w ogole. :)

mam zrozumiec ze watpisz w to ze niektorym lekarzom trzeba najpierw dac w
lape, zeby miec szanse na interwencje?

> Pozdrawiam z Wroclawia

Jurek

kudzu raz jeszcze
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu...
kudzu
optymalni - pomozcie nowej
masaz leczniczy