optymalni - pomozcie nowej

1. Data: 2004-09-17 17:12:57

Temat: optymalni - pomozcie nowej
Od: "mid4" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem na DO dopiero 2 dzien. wczoraj bylo ok, ale dzis czuje okropny glod.
zjadlam juz 3 posilki ale nie kazcie mi pisac dokladnie co to bylo pliizzz:) co
mam robic? czy moge dalej jesc? dodam, ze chcialabym schudnac na tej diecie,
ale tez zastosowalam ja, bo moim marzeniem jest zywic sie optymalnie juz do
konca zycia. jestem studentka medycyny i mimo to uwazam ze jest to jedyny
rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie. tylko pomozcie mi wygrac z moim
zoladkiem;)

2. Data: 2004-09-17 17:37:11

Temat: Re: optymalni - pomozcie nowej
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mid4" <m...@v...pl> a écrit dans le message de
> jestem na DO dopiero 2 dzien. wczoraj bylo ok, ale dzis czuje okropny
glod.
> zjadlam juz 3 posilki ale nie kazcie mi pisac dokladnie co to bylo
pliizzz:)

a co objadalas sie salatka nicejska?

> [...]
> konca zycia. jestem studentka medycyny i mimo to uwazam ze jest to jedyny
> rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie. tylko pomozcie mi wygrac z moim

moim sposobem na takie "ssanie" (na poczatku DO) byly lody "opty" - z tym
ze o polowe mniej cukru niz w przepisie, o polowe (+-) wiecej zoltek, i
dokladalem maslo do juz gestniejacej masy. Jedna porcja jest tak
"naszpikowana" dobrosciami ze laknienie uspakaja sie bardzo szybko. Ale na
wszelki wypadek dodam ze jestem zwolennikiem "starej" wersji DO ; jesc tylko
wtedy gdy ma sie ochote, ale zawsze gdy chce sie jesc - jesc tylko do
zaspokojenia glodu/obojetne ile zostanie na talerzu - nie glodzic sie.

Jurek

3. Data: 2004-09-17 18:32:07

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik mid4 pisze:

> jestem na DO dopiero 2 dzien. wczoraj bylo ok, ale dzis czuje okropny glod.
Ciekawe. Ja na diecie ketogenicznej nie czułem głodu prawie wcale.
Sądziłem, że podobne właściwości ma DO

4. Data: 2004-09-17 18:33:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mid4" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
uwazam
ze jest to jedyny rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie. tylko

Tak, możesz jeść tyle, aby nie być głodnym. Przeczytaj to:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80
Ja po tych wszystkich latach reglamentacji żywności, przez pierwsze
3 tygodnie diety optymalnej tak "zassałam", że nie mogłam się najeść ;)
Wszystkie moje tkanki i komórki wciąż domagały się opty-jedzonka,
a ja - "wrzuciłam na pełny luz" :)
Ale potem zjadane ilości "same się zmniejszały" poprzez coraz mniejszy
apetyt i coraz dłuższe okresy uczucia nasycenia.
Od paru lat jem dwa razy dziennie, więcej mi się nie chce.

Przez pierwsze 3 dni - stan szoku i lekkie uczucie rozbicia jak przy
grypie, przyspieszona praca serca i nareszcie nie byłam ciągle głodna.
A w następnych dniach z samopoczuciem już było coraz lepiej i lepiej.
Bardzo szybko schudłam 4 kg (z 56 do 52).
Dzisiaj po siedmiu latach ważę +/- 53 kg/161 cm

Krystyna

P.S. A swoją drogą nie zazdroszczę Ci ustawicznych dylematów i rozterek
wynikających z różnicy teorii akademickiej i doświadczeń własnych z
dietą optymalną. I raczej nie radziłabym Ci dyskutowania o DO z
wykładowcami. Lepiej ugryźć się w język... ;) Powodzenia :)

5. Data: 2004-09-17 23:28:40

Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> szukaj wiadomości tego autora

> własnych z dietą optymalną. I raczej nie radziłabym Ci dyskutowania o
> DO z wykładowcami. Lepiej ugryźć się w język... ;) Powodzenia :)

podobnie radzą swiadkowie jehowy: nie dyskutować z inteligentnymi
katolikami, namawiać tylko tych głupszych i mniej świadomych

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

6. Data: 2004-09-18 09:06:19

Od: Goha <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy > szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe. Ja na diecie ketogenicznej nie czułem głodu prawie wcale.
> Sądziłem, że podobne właściwości ma DO

to chyba jest tez troche osobnicze
ja na keto. przez pierwsze 3-4 nie odstepowalam lodowki,

--
goha

7. Data: 2004-09-18 12:49:08

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dodam, ze chcialabym schudnac na tej diecie,
> ale tez zastosowalam ja, bo moim marzeniem jest zywic sie optymalnie juz do
> konca zycia.

masz piekne marzenia,ktore możesz zrealizować w bardzo krótkim czasie.

jestem studentka medycyny i mimo to uwazam ze jest to jedyny
> rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie.

jesteś studentką medycyny i mimo to uwazasz ... . czy nie czujesz pewnego
rozdzwięku miedzy dietą optymakną i byciem studentką medycyny?
zrezygnuj z medycyny i zajmij sie na powaznie zgłebieniem diety opracowanej
przez dr kwaśniewskiego.
po co zaprzątać sobie głowe zakłamaną medycyną akademicką jak możesz poznac
prawdziwą wiedze

zycze powodzenia i wyrwałości na diecie

8. Data: 2004-09-18 16:54:49

Od: "storczyk" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy > napisał w wiadomości
gn.cy...

> to chyba jest tez troche osobnicze
> ja na keto. przez pierwsze 3-4 nie odstepowalam lodowki,

Ja zawsze czuje głód

9. Data: 2004-09-18 17:29:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to jedyny
> rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie. tylko pomozcie mi wygrac z

Nie traktuj zbyt serio tekstów żartownisia optymalnegojanka (lubi
przebieranki ;P ) On już tak ma :)
Kocha mącić niczym mątwa sepią... ;]

Krystyna

10. Data: 2004-09-18 17:38:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> napisał w
wiadomości news:cifs6v$hlv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> podobnie radzą swiadkowie jehowy: nie dyskutować z inteligentnymi
> katolikami, namawiać tylko tych głupszych i mniej świadomych

A co mnie obchodzą świadkowie jehowy?
Może i moja rada niedyskutowania z wykładowcami jest trochę nie na
czasie.
Wszak dzisiaj nauczycielowi można bezkarnie i kubeł włożyć na głowę,
ale
na ogół - to wykładowca "ma rację" i uczeń-student z pewnością tego nie
zmieni, a zaszkodzić sobie może, prawie na pewno.

Krystyna

masaz leczniczy
wytrzymalosc a dieta ketogeniczna
powalony polski - Dr. Dean Ornish