wytrzymalosc a dieta ketogeniczna

1. Data: 2004-09-17 06:24:20

Temat: wytrzymalosc a dieta ketogeniczna
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jaki ma wpływ dieta ketogeniczna na wytrzymałość podczas treningu
areobowego takiego jak np karate?

Bo ja, po w trakcie 5 dni stosowania diety zaobserwowałem spadek
wytrzymałości, objawy szybszego zmęczenia.

2. Data: 2004-09-17 07:26:56

Temat: Re: wytrzymalosc a dieta ketogeniczna
Od: "Damian" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po miesiącu takiej diety ciała ketonowe znikają z moczu. Organizm dalej je
produkuje ale przestawia się całkowicie na ich spalanie. Nawet mózg
preferuje ciała ketonowe. Czytałem o takich badaniach, w których przy
jednoczesnym odpowiednim stężeniu glukozy we krwi i ciał ketonowych, mózg
najpierw spalał ciała ketonowe. Ciakwe, nie?
Kiedyś byłem na diecie tzw. japońskiej, przez kilka ładnych lat. Węgle
złożone, zero cukru, tłuszcz minimum, białko tylko chude z drobiu i ryb.
Po przejściu na niskie węgle, dojście do takiej formy jaką miałem zajęło mi
1,5 roku. Teraz praktycznie się nie męczę. Rano 2 godziny ćwiczeń aerobowych
(75-80% HRmax), południe trening techniczny 1,5 godz. (sparingi, worek),
wieczorem siłownia. I tak codziennie. Przy 20 g węglowodanów.

Powodzenia,
Damian.

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...

3. Data: 2004-09-17 07:45:12

Od: "..::Loc'hlaith::.." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moge prosic cos wiecej o tej diecie??

--
pozdrawia Anna-Maria
gg 1282272

4. Data: 2004-09-17 07:50:03

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Damian pisze:

> Po przejściu na niskie węgle, dojście do takiej formy jaką miałem zajęło mi
> 1,5 roku.
O cholera.
Próbowałeś się suplementować czymś?

Byłem przyzwyczajony, że przed treningiem zjadałem 1 lub 2 banany,
jakiś napój izotoniczny, lub woda z glukozą lub miodem, co w trakcie
całego treningu dawało niezłego kopa.

5. Data: 2004-09-17 07:51:11

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

http://www.google.pl/

6. Data: 2004-09-17 08:03:09

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jaszczur pisze:

> Bo ja, po w trakcie 5 dni stosowania diety zaobserwowałem spadek
> wytrzymałości, objawy szybszego zmęczenia.
Aha, dodam, że kilka lat temu (będzie z 7), uczęszczając na siłownię
stosowałem wielokrotnie w cyklach 5 dniowych tę dietę i nie stwierdzałem
aż takich negatywnych objawów. No ale wtedy byłem młodszy i to była
siłownia a nie karate....

7. Data: 2004-09-17 10:04:00

Od: "Damian" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> O cholera.
> Próbowałeś się suplementować czymś?

Jeśli nie miałeś zbyt dobrej formy, zajmnie ci mniej czasu dojście do takich
wyników jakie miałeś na węglach.
Nie biorę żadnych suplementów. Na węglowej diecie musiałem brać różne
minerały i witaminy (niedobór stwierdzony na podstawie analizy włosa w Łodzi
u dr Krupki). Teraz robię regularne badania i nie mam żadnych niedoborów,
więc nie widzę sensu w suplementacji.
A dietę zacząłem od D.O. którą należy trochę zmodyfikować na potrzeby
sportu. Dwa lata zajęło mi modyfikowanie diety. Objeździłem całą Polskę
kontakując się z opty_lekarzami. Każdy mówił co innego. Aż w końcu trafiłem
do Ponomarenki. I z nim ustaliliśmy pewne zasady, które należy stosować w
sporcie. Wychodzi podobnie do tego co mówi Dr. Ellis. Warto zapoznać się z
dietą dr. Ellisa, szczególnie jeśli ktoś interesuje się sportem.

Pozdrawiam,
Damian.

8. Data: 2004-09-17 10:18:46

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> Jeśli nie miałeś zbyt dobrej formy, zajmnie ci mniej czasu dojście do takich
Czy ja wiem jaką mam formę...
12 km przebiegne, 70 pąpek zrobię. Nic szczególnego bo nie mam czasu
na treningi, więc tylko 3 razy w tygodniu karate, w weekend rano basen,
po południu siłownia.

> Nie biorę żadnych suplementów.
Pytałem w sensie np kreatyny.

9. Data: 2004-09-17 10:38:46

Od: "Janali" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> areobowego takiego jak np karate?
> Bo ja, po w trakcie 5 dni stosowania diety zaobserwowałem spadek
> wytrzymałości, objawy szybszego zmęczenia.

Tak to mniej więcej właśnie jest, a potem wytrzymałość wraca do ok. tego
samego samego poziomu.
bardzo ładnie jest to opisane tutaj ( co prawda testy na kolarzach) ( tekst
po angielsku :-( )

http://www.nutritionandmetabolism.com/content/1/1/2

Janali

10. Data: 2004-09-17 18:08:53

Od: "Damian" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> [...]
> 12 km przebiegne, 70 pąpek zrobię. Nic szczególnego bo nie mam czasu
> na treningi, więc tylko 3 razy w tygodniu karate, w weekend rano basen,

Nie stosuję żadnych suplementów. I nie narzekam na brak postępów.

powalony polski - Dr. Dean Ornish
Dieta oczyszczająca wątrobę
Cenzura w opty.internecie
Co jesc?? prosba o rade