Re: wytrzymalosc a dieta ketogeniczna

From: "Damian" <E...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: wytrzymalosc a dieta ketogeniczna
Date: Fri, 17 Sep 2004 12:04:00 +0200

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
news:slrnckl5q4.s2h.jaszczur@workstation.at.my.home.
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> O cholera.
> Próbowałeś się suplementować czymś?

Jeśli nie miałeś zbyt dobrej formy, zajmnie ci mniej czasu dojście do takich
wyników jakie miałeś na węglach.
Nie biorę żadnych suplementów. Na węglowej diecie musiałem brać różne
minerały i witaminy (niedobór stwierdzony na podstawie analizy włosa w Łodzi
u dr Krupki). Teraz robię regularne badania i nie mam żadnych niedoborów,
więc nie widzę sensu w suplementacji.
A dietę zacząłem od D.O. którą należy trochę zmodyfikować na potrzeby
sportu. Dwa lata zajęło mi modyfikowanie diety. Objeździłem całą Polskę
kontakując się z opty_lekarzami. Każdy mówił co innego. Aż w końcu trafiłem
do Ponomarenki. I z nim ustaliliśmy pewne zasady, które należy stosować w
sporcie. Wychodzi podobnie do tego co mówi Dr. Ellis. Warto zapoznać się z
dietą dr. Ellisa, szczególnie jeśli ktoś interesuje się sportem.

Pozdrawiam,
Damian.