optymalni - pomozcie nowej

następny post »
From: "mid4" <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: optymalni - pomozcie nowej
Date: 17 Sep 2004 19:12:57 +0200

jestem na DO dopiero 2 dzien. wczoraj bylo ok, ale dzis czuje okropny glod.
zjadlam juz 3 posilki ale nie kazcie mi pisac dokladnie co to bylo pliizzz:) co
mam robic? czy moge dalej jesc? dodam, ze chcialabym schudnac na tej diecie,
ale tez zastosowalam ja, bo moim marzeniem jest zywic sie optymalnie juz do
konca zycia. jestem studentka medycyny i mimo to uwazam ze jest to jedyny
rozsadny sposob na zycie. zdrowe zycie. tylko pomozcie mi wygrac z moim
zoladkiem;)