Nowa dieta

191. Data: 2004-10-04 12:27:04

Temat: Re: Nowa dieta
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjlo5o$n5c$1@news.onet.pl...

w > wiadomości news:cjkkak$csh$1@news.onet.pl...

> trzeba było,az kilku lat abys to pojeła ale lepiej pózno niz wcale
:)

I znów brakuje ci sensownych argumentów? specjalisto od głupawych
uwag?

> ty poprostu wierzysz w diabła stad masz problemy

Brakuje ci mądrzejszych orgumentów i znów ci nerwy puszczają...

--
Krystyna [na DO od 06.06.98 r.]

Im bardziej człowiek czuje, że błądzi, tym bardziej się złości.

192. Data: 2004-10-04 12:58:46

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cjrfig$p3m$1@news.onet.pl...

> [...]
> :)
>
> I znów brakuje ci sensownych argumentów? specjalisto od głupawych

dlaczego?? skad taki pomysł. to ty sie przyznałas do błedu w którym tkwiłaś
wiele lat.ale ciesze się ze zrozumiałaś swoja głupote .lepiej pózno niz
wcale .
chyba nie zmieniłas zdania co do rozsadnej diety bez mięsa??bo byłoby to w
twoim wypadku cofniecie się do "myslenia optymalnego"

> Brakuje ci mądrzejszych orgumentów i znów ci nerwy puszczają...

sama piszesz,że twoja wiedza opiera się na wierze lub nie wierze w jakąś
diete.wiec nie rozumiem o co ci chodzi, miej pretensje do samej siebie.

193. Data: 2004-10-04 14:13:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjrhd9$ppm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał
> wiadomości news:cjrfig$p3m$1@news.onet.pl...

No i to byłoby na tyle...
Mnie nie odpowiada taki styl dyskusji, sam się łap za swoje słówka.

--
Krystyna [na DO od 06.06.98 r.]

Jesteśmy tacy ....jak jemy. Michel Montignac

194. Data: 2004-10-05 08:34:52

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cjkhrv$dqm$1@inews.gazeta.pl...

> Pozwol, Leszku, ze odswieze Ci pamiec, bo zaczynasz dreptac w miejscu:
> http://tinylink.com/?70s4UwM4R6

Nie dziwię się, że nadal nic nie rozumiesz. Wegetarianizm jest dietą
niedoborową i takież działanie mózgu na nim.
Piszesz o paru innych przemianach spoza szlaku glikolizy i beta oksydacji. W
komórce jednocześnie zachodzi około tysiaca (poznanych) takich przemian.
Można by ich wymieniać jeszcze wiele, ale dla naszych rozważań nie mają
żadnego znaczenia, bo dotyczą mikroskopijnych ilości substratów i takież
ilości enzymów są w nie zaangażowane.
Problem dotyczy przerabiania głównych surowców energetycznych w ilościach
dekagramowych. W skali organizmu zaangażowane są w to olbrzymie wagowo
ilości enzymów, których utrzymanie kosztuje bardzo dużo energii.

Pozdrawiam
Leszek

195. Data: 2004-10-07 08:04:55

Temat: Odp: Nowa dieta
Od: "radosna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam sie z waszymi poglądami.
Użytkownik czarnyjanek <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:cjdmmt$qbt$...@n...onet.pl...

196. Data: 2004-10-07 08:18:49

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radosna" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie zgadzam sie z waszymi poglądami.

no to dobrze , ale jak się nie zgadzasz ??? ;)

Slawek

197. Data: 2004-10-07 10:27:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radosna" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie zgadzam sie z waszymi poglądami.

a konkretnie to z czyimi poglądami się nie zgadzasz??? i z jakimi poglądami
się nie zgadzasz??
i jakie są twoje poglądy??
i na jaki temat oczywiście masz te poglądy z którymi z nami się nie zgadzasz
;)

kudzu raz jeszcze
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu...
kudzu
optymalni - pomozcie nowej
masaz leczniczy