Piekarnie bankrutują, 44 tysiącom ludzi grozi bezrobocie...

1. Data: 2004-09-22 17:24:16

Temat: Piekarnie bankrutują, 44 tysiącom ludzi grozi bezrobocie...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Gigantyczna sieć piekarni w USA Interstate Bakery jest na progu
bankructwa z powodu ostatniej popularyzacji diet niskowęglowodanowych
i obniżonego popytu na bardzo słodkie smakołyki ich produkcji:
http://www.nydailynews.com/business/story/227322p-19
5234c.html
http://tampatrib.com/businessnews/MGB5G67KKYD.html
Sieć piekarni zatrudnia około 44000 pracowników którym grozi
bezrobocie z powodu niskowęglowodanowego trendu... Co Wy na to?

2. Data: 2004-09-22 18:47:41

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

et.pl...
> Gigantyczna sieć piekarni w USA Interstate Bakery jest na progu
> bankructwa z powodu ostatniej popularyzacji diet niskowęglowodanowych
> i obniżonego popytu na bardzo słodkie smakołyki ich produkcji:
<ciach>
> bezrobocie z powodu niskowęglowodanowego trendu... Co Wy na to?

ja sie bardzo ciesze :) jak ludzie mają jesc gówna i chorować to lepiej zeby
nie mieli kasy i jedli chleb ze słoniną.
grazyna

3. Data: 2004-09-22 20:09:15

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

a bo ten chleb to sie duzo od tych bul rozni..........
kolejna bzdura na resorach

eulalka

4. Data: 2004-09-22 20:15:31

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sieć piekarni zatrudnia około 44000 pracowników którym grozi
> bezrobocie z powodu niskowęglowodanowego trendu... Co Wy na to?

Hmm... a podobno dietę Atkinsa skompromitowano?... ;)
Jak widać, FAKTY temu przeczą! :)
Można sobie wyobrazić, jak pomstują na Atkinsa i jego
dietę... hi hi... ;)

Krystyna

5. Data: 2004-09-22 20:28:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:cish46$gqk$1@news.onet.pl pisze:

> ja sie bardzo ciesze :) jak ludzie mają jesc gówna

A gdzie tak jadaja? Tylko nie mow, ze w arkadiach.

--
Białka są tylko otoczką żółtka, tak jak wody płodowe u kobiety. Wody odchodzą a życie
pozostaję. Jeszcze nikt nie zagospodarował wody kobiece. - Karol Braniek [Morgano]

6. Data: 2004-09-22 20:41:49

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa wrote:

> <ciach>

> ja sie bardzo ciesze :) jak ludzie mają jesc gówna i chorować to lepiej zeby
> nie mieli kasy i jedli chleb ze słoniną.

Chleb? Przecież piekarnie bankrutują... A, chyba że masz na myśli "chleb
optymalny", co to się go robi z jajek, ale wcale a wcale nie jest
"wynalazkiem", no ba.

Pozdrawiam,
Karola

7. Data: 2004-09-23 06:34:14

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie tak jadaja? Tylko nie mow, ze w arkadiach.

haha, przypomniało mi sie powiedzenie: uderz w stół a nożyce sie
odezwą......
uwielbiam te przepychanki słowne, ale takie płaskie argumenty??? marcinek,
wysil intelekt, pliiizzz
grazyna

8. Data: 2004-09-23 11:00:17

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5234c.html

hehe chleb zabija 100% zjadaczy chleba umiera :>
i dobrze moze sie przekwalifikuja ,moze wplynie to na nowy trend zdrowego
odzywiania sie ? hmmm ?

--
Niedzwiedz
Motocykle,Fotografia,Tanie Wino

9. Data: 2004-09-23 11:54:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:citqgt$o1p$1@news.onet.pl pisze:

> haha, przypomniało mi sie powiedzenie: uderz w stół a nożyce sie
> odezwą......
> uwielbiam te przepychanki słowne, ale takie płaskie argumenty??? marcinek,
> wysil intelekt, pliiizzz

Nie, Grazynko, to pisanie o jedzeniu gowna w przypadku produktow
traktowanych przez ogol jako spozywcze jest argumentem plaskim jak nalesnik,
szczegolnie gdy pojawia sie na grupie dyskusyjnej. A na takie szkoda
muskulow.

--
Opracowane przeze mnie żywienie optymalne jest sposobem odżywiania przeznaczonym
przez bogów dla ludzi. - Jan Kwaśniewski [doktor Kropka]

10. Data: 2004-09-23 12:55:11

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gigantyczna sieć piekarni w USA Interstate Bakery jest na progu
> bankructwa z powodu ostatniej popularyzacji diet niskowęglowodanowych
> i obniżonego popytu na bardzo słodkie smakołyki ich produkcji:

Cześć Pszemol!
No i bardzo dobrze! Jak zaczną piec chleb razowy z pełnego przemiału, to zmieni
im się co prawda klientela, ale też dużo mniej jej nie będzie. Będą mogli piec
mniej, a lepsze i droższe - ludzie dbający o zdrowie w każdym kraju muszą mieć
pieniądze. Chyba, że rząd usa uzna stan zdrowia mieszkańców za alarmujący i
zacznie dopłacać do zdrowej żywności. Ten trend w usa już jest (organic),
wystarczy pójść za nim.
Jedynymi, którzy naprawdę w najbliższym czasie zbankrutują, są szeroko pojęci
producenci cukru.
Oby...
Pozdrowienia
polny konik