pod leszczyny

31. Data: 2005-04-23 21:24:57

Temat: Re: pod leszczyny
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d4969p$5l5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ale nieraz jest to przymus przycięcia,kiedy kotki iglaczka załatwią ,jest
> inna rada ??czy takie popalone zostawić(-:
>
> Pozdrawiam TeresaR

Jak mus to mus.... ja miałam na myśli te w centrach ogrodniczych, wciskane
nieświadomym klientom jako atrakcyje formy pienne.
pozdrawiam, Bogda

32. Data: 2005-04-25 10:13:34

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> To zrób koniecznie jej zdjęcie bom straszliwie ciekawa !!!

Zrobiłam zdjęcie i powiesiłam w fotogalerii jako ostatnie.
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha
Lilak też rośnie na mojej działce, ale jemu zdjęcia nie zrobiłam.
Nie przypuszczała że i na ten temat zejdzie dyskusja.
Każda z tych roślin nie wymaga zbyt wiele troski aby rosła postaci drzewka.
Przy sadzeniu młodej roślinki rozkładam wokół pnia
drelichowy materiał (np. stare dżinsy) i przysypuję ziemią, aby ograniczyć
łatwe wybijanie pędów z ziemi.
Oczywiście ten materiał z czasem zbutwieje, ale na początku daje efekty.

pozdrawiam Krycha

33. Data: 2005-04-25 11:32:22

Temat: Odp: pod leszczyny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:u...@d...zkz.com.pl...

> Zrobiłam zdjęcie i powiesiłam w fotogalerii jako ostatnie.
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha
Dlaczego linka do tej fotogalerii nie ma w TaBaza??? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

34. Data: 2005-04-25 12:25:21

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dyskusyjnych
> napisał:u...@d...zkz.com.pl...

> Dlaczego linka do tej fotogalerii nie ma w TaBaza??? :-)

Rozumiem, ze powinnam to niezwłocznie zrobić.
Tak jest Szefie :-)

pozdrawiam Krycha

i ja co roku to samo :)
przesadzilem winorosl