podawanie fraxiparine

1. Data: 2006-04-25 09:17:05

Temat: podawanie fraxiparine
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc - kurde musze wciskać sobie fraxiparine - nie umiem za cholere dawac
zastrzyków (niby proste a jednak) - teraz zrobił mi się siniak - czy moga
byc jakies konsekwencje nieumiejętnego podawania tego lekarstwa?

Pozdr
CAT

2. Data: 2006-04-25 14:28:14

Temat: Re: podawanie fraxiparine
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> czesc - kurde musze wciskać sobie fraxiparine - nie umiem za cholere dawac
> zastrzyków (niby proste a jednak) - teraz zrobił mi się siniak - czy moga
> byc jakies konsekwencje nieumiejętnego podawania tego lekarstwa?

Czesc !
To , że zrobił sie siniak to normalne - uszkodziłeś jakieś drobne naczynie
po drodze. Miliony ludzi podaja sobie podskórnie ten lek - nie zaleca się
nawet aspirowania - ciężko jest zrobić sobie krzywdę. Wieksza wagę
przyłożyłbym do dezynfekcji skóry niż do techniki podania.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-04-26 07:02:14

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nawet aspirowania - ciężko jest zrobić sobie krzywdę. Wieksza wagę
> przyłożyłbym do dezynfekcji skóry niż do techniki podania.

Jeszcze żyję to chyba nie jest źle :) Dziś mmi wyszedł super - nawet nie
poczułem ;)

Dzięki za odp - pozdrowienia
CAT

zaczerwienienia skóry
dieta po nowotworach
gdzie najtaniej w europie leki? lub prosze o inne rady
implanty kręgosłupa
choroba ? czy nie ?