poddasze - jak urzadzic ?

1. Data: 2003-02-26 10:18:25

Temat: poddasze - jak urzadzic ?
Od: "Seb" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje stron gdzie mozna bylo by podgladnac aranzacje poddasza ? Szukalem
w google ale nic ciekawego nie znalazlem :(

a moze jakis katalog, ksiazka, gazeta ... a moze zdjecia z Waszych aranzacji
?

pzdr Seb

1. Data: 2003-02-26 10:41:57

Temat: Re: poddasze - jak urzadzic ?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seb" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] poszukuje stron gdzie mozna bylo by
> podgladnac aranzacje poddasza ?[...]

Strony producentów okien dachowych i systemów zasłon. Serio :)
Co prawda tam przeważnie widać tylko kawałki, ale z tych
kawałków daje się zmontować całkiem sensowne wnętrza.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-02-27 07:01:06

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze jakis katalog, ksiazka, gazeta ... a moze zdjecia z Waszych aranzacji

W marcowym numerze "Ładnego Domu" ten temat jest omawiany i jest
dołączony CD-ROM, w całość zaangażowany jest producent okien do poddaszy
FAKRO.

Numeru tego nie miałem w ręku - podaję info za reklamą obejrzaną w
"Czterech Kątach".

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-27 07:28:12