podjelam meska :) decyzje

1. Data: 2003-05-08 08:59:34

Temat: Re: podjelam meska :) decyzje
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"*madzik*" <b...@b...op.pl> wrote in message
news:b9bnjh$8j1$1@inews.gazeta.pl...
> IMHO Jesli na poczatku sobie powiesz, ze i tak nie dasz rady, to po
> probowac?
> Jesli jestes katoliczka, to moze pomoze Ci odniesienie do grzechu -
> "jestem grzeszna, wiec po co mam probowac". Duzo zalezy od
> poczatkowego nastawienia.
> I od wsparcia w momentach kryzysu :-) Jak to w wychodzeniu z nalogu...

Nie jestem... i jedzonko nie jest dla mnie niczym zlym... w sumie oplywowy
ksztalt tez nie... ale chcialabym, zeby moj maz mogl sie mna pochwalic...
:)))) Ja sie sobie podobam jak jestem... on mnie tez nie krytykuje, ale...

no wlasnie, zawsze jest ale, facet jest wzrokowcem... a ja chce sie podobac
mojemu slubnemu :))))

> Sluchaj, a moze by pojsc do dietetyka? On(a) by Cie najlepiej ustawila
> diete tak, aby Ci nie brakowalo zadnych skladnikow. Co Ty na to?

Bylam raz... ale jakos ta wizyta niczym szczegolnym nie zaowocowala, a na
prywatne wizyty wciaz mnie nie stac.

> Moje wsparcie masz. Powiedz tylko, co najlpiej na Ciebie dziala,
> glaskanie po glowce "o moje Ty dzielne biedactwo", czy solidny
> opi***l, ze masz sie starac i ze wierze w Ciebie? :-)

Stanowczo opi***l :))) i to taki zdrowy :)

> [...]
> Jesli nie przemawia wzmacniajaco do Twojej woli argument urody
> (chociaz zaloze sie, ze masz mniej zmarszczek ode mnie ;-) ), to moze
> przemowi fakt, ze za kilka lat mozesz miec problemy z chodzeniem,
> kregoslupem, ze gorzej mozesz znosic ciaze etc.?..... (nie mam pojecia
> ile masz lat, pisze troche w ciemno..... Nie sugeruje, ze chude jak
> tyczki dziewczyny lepiej znosza ciaze, ale na pewno latwiej ja przejsc
> jak sie wazy na poczatku 60, a nie np. 75.
> Ja sama czulam roznice pomiedzy moja normalna waga, a waga z konca
> ciazy - czulam ze kregoslup ma wiecej do noszenia....

Mam dwoje dzieci (7,5 i 5 lat), 25 lat, kochanego meza i 20kg do zgubienia.

> OK, i juz zaciskam kciuki.
> Wiesz co, a moze codziennie raportowanie do kogos, jak Cie minal dzien
> i na jakim polu wygralas, bylby pomocny? Jak tak, to zapraszam, albo
> ja, albo na pewno co najmniej kilka innych osob zaoferuje swoja pomoc
> w tym zakresie. Nie proponuje wrzucania na grupe, bo jednak sporo z
> nas jest modemowcami....

Qrcze... chyba sobie pamietnik zaloze, ale na moim serwerze, tak zeby link
znaly tylko osoby zainteresowane... ale chcialabym miec nadzieje, ze bedzie
mial jakas ogladalnosc...

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-08 09:00:21

Temat: Re: jest grupa wsparcia!!!
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a) w wiadomości

Metoda Montiganc: http://www.montignac.prv.pl/

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-08 09:01:51

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message

> Hejka!
> W TV jest taki program nazywa się " Kwadrans na kawę" prowadzi go Barbara
> Markowska. Wiem że to jest teraz cały ruch ludzi którzy chudną. Mają swoje
> kluby w całym kraju. Jak wrzucisz w gogle nazwisko tej pani lub tytuł
> programu to tam znajdziesz dużo informacji.
> Nie wiem gdzie mieszkasz, ale sądzę że w Twojej okolicy też będzie taki
> klub. Wiem że to super skuteczne, znajom schudła tak 18 kilo, w miare
zdrowo
> i w odpowiednim tempie. Miala odpowiednią diete i jakies spotkania
> [...]

No dobrze, nie posiadam w domu takiego wynalazku jak TV, nie mam tez karty w
komputerze umozliwiajacej podpiecie anteny i ogladanie TV. Posiadam wieze,
komputer, kilka filmow na plytkach (moge uzyczyc lub skopiowac).

Przez pewien czas wchodzilam na strone grubasy.pl, ale mi obrzydla.

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-08 09:02:15

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszłam dalej w Support > weight issues > weight loss. Wyszukiwacz nie
> znajduje. Może zrobiłaś literówkę?
> UlaK

Literowki pewnie nie ma, bo inni docieraja:)) Wysle Ci zaproszenie: moze
byc ten adres, ktory podajesz na liscie?

A.

1. Data: 2003-05-08 09:11:50

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:

>Literowki pewnie nie ma, bo inni docieraja:)) Wysle Ci zaproszenie: moze
>byc ten adres, ktory podajesz na liscie?
>
>A.

Tak, dziękuję.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-08 09:14:18

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

>Metoda Montiganc: http://www.montignac.prv.pl/

A, to wiem, mam książkę. Tylko skrót mnie zmylił.
UlaK

1. Data: 2003-05-08 09:35:11

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje pl.misc.dieta

1. Data: 2003-05-08 09:53:05

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 May 2003 11:35:11 +0200, Anna wrote:

> proponuje pl.misc.dieta

A jeśli dla kogoś to jest problem także urody, estetyki ciała, a nie tylko
i wyłącznie diety ? :P
Uroda nie na samym ciapaniu się kremami i robieniu makijażu polega :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-08 10:07:07

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> programistce?? Przez ok. 10h/dobe siedze przed komputerem, nie spalam wiec
> zbyt duzo. Pracuje w domu, wiec lodowke mam w zasiegu reki i wzroku...

Odsunac sie od lodowki:)

Reszta moze byc troche trudniejsza do zrobienia. Probujac roznych form
aktywnosci i zywienia obserwuj siebie, patrz, co sprawia Ci najwieksza
przyjemnosc i daje najlepsze efekty.

Rozwazylabym rezygnacje z miesa na rzecz owocow i warzyw, teraz, gdy stragany
sa pelne zieleniny, powinno przyjsc Ci to z latwoscia i przyjemnoscia. W zimie
zdecydowanie trudniej taka diete utrzymac, ale teraz, moze... Druga propozycja
bylaby krotka glodowka rozpoczynajaca diete, nie po to by schudnac, ale by
pozbyc sie z organizmu toksyn.

Kiedys panowala opinia, ze owoce najlepiej jesc rano, na czczo. Ja lubie takie
sniadania, moze Tobie tez zasmakuja. Duuuuzo wody, ale nie przed posilkami
tylko miedzy (wierze w to, ze picie przed/podczas posilkow niepotrzebnie
przedluza trawienie - rozciencza kwasy/enzymy (?)).

Sport dla chcacych wysmuklic sylwetke to wg mnie basen (najlepiej co trzeci
dzien) i joga. Tak pisze, bo to najbardziej lubie, ale sama musisz odnalezc
swoja sciezke. Walka nie jest latwa, szczegolnie jezeli geny nie sa po Twojej
stronie.

Wstan wiec i do boju!
Trzymam kciuki,
A.

1. Data: 2003-05-08 13:06:58

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Literowki pewnie nie ma, bo inni docieraja:)) Wysle Ci zaproszenie: moze
> byc ten adres, ktory podajesz na liscie?

Ja tez poprosze o zaproszenie :) na k...@i...pl

Pozdrawiam,

Kania
GG: 299238