podjelam meska :) decyzje

1. Data: 2003-05-07 18:42:40

Temat: podjelam meska :) decyzje
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem otyla, mam do zrzucenia docelowo 20 kg (158 cm wzrostu, optymalna
waga tak cos kolo50, ale mam dosc gruby kosciec, wiec mysle, ze 52kg bedzie
OK).

Problem w tym, ze potrzebuje wsparcia. Od 2 miesiecy raz w tygodniu chodze
na saune i basen. Z plywaniem roznie bywa, raz mi sie chce bardziej raz
mniej. Ale chodze, zeby wyrobic sobie nawyk.

Wykupilam sobie karnet na aerobik - 2 razy w tygodniu po 45 min.

I prosze Was o rade. Wiem jest wiele diet cud, ale tak z wlasnego
doswiadczenia, co polecacie do jedzenia, chcacej sie odchudzic
programistce?? Przez ok. 10h/dobe siedze przed komputerem, nie spalam wiec
zbyt duzo. Pracuje w domu, wiec lodowke mam w zasiegu reki i wzroku...

Mysle, ze temat ten, moze nie zwiazany z kosmetykami ma duzo wspolnego z
uroda.

Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie nazwac
silna.

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-07 19:15:38

Temat: Re: podjelam meska :) decyzje
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003 20:42:40 +0200, Kania wrote:

> Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie nazwac
> silna.

Przydałaby się jakaś grupa, forum, czy coś w tym rodzaju, gdzie ludzie
odchudzający się mogliby pisać na bieżąco, co przeżywają, nawet gdyby to
miało być straszne marudzenie ;)
Nie wiem, może istnieje coś takiego, widziałam forum jakieś w necie, ale
tam podawane są różne tematy, dorzucane do jednego worka, temat wygasa i
koniec, więc to nie to.
Myślę, że na mnie to by dobrze działało, móc poczytać, jak się zmagają inni
i pożalić się lub pochwalić, jak sama sobie radzę.
Dobrze na mnie też wpływa oglądanie fotek ludzi, na których widać jacy byli
przed odchudzaniem i jacy są _po_ odchudzaniu, to mobilizuje, bo różnice na
korzyść są ogromne :)
Kania, jeśli nie znajdziesz nic lepszego, to zawsze chętnię Cię "wysłucham"
i odpowiem na Twoje maile, jakby co ! :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-07 19:33:17

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie nazwac
> silna.
>
> Kania
> GG: 299238

Trzymam kciuki za Ciebie !

ASia

1. Data: 2003-05-07 19:33:37

Od: "Natalia" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie nazwac
> silna.

No cóż rad może być wiele. Przede wszystkim WIĘCEJ RUCHU to naprawdę
poprawia samopoczucie. Jeżeli naprawdę nie masz zbyt dużo czasu, zrezygnuj
sobie czasem z jakiegoś filmu i pobiegaj trochę. Z jedzeniem to bywa różnie,
musisz mieć silną wolę. Jedz rano lekkie śniadanie, ale za to odmów sobie
kolacji. Staraj sią mniej ładować na talerz!
Życzę powodzenia:)

1. Data: 2003-05-07 19:38:39

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja mysle ze do wszystkiego musisz sie powoli przekonac.Ja tez nie mam za
grosz silnej woli ale ostatnio cwiczac nad swoja sylwetka wprowadzilam pewne
zmiany w swoim jadlospisie.Np. przestalam slodzic herbate (z 2 lyzeczek,
potem 1 teraz 0!) nie jem bialego pieczywa tylko razowe (najlepiej sojowe
albo z duza iloscia zboz bo takie sa malokwasne) pije duzo wody (caly czas
nosze mala butelke w torebce) Jem pozadne sniadanie (z duza iloscia ogorka,
rzodkiewki, pomidorow, salaty itp.)-najadam sie do syta.Kiedy robie sie
glodna w ciagu dnia popijam wode i po pewnym czasie glod przechodzi ,
ewentualnie jem sucha bulke lub owoc, nastepnie maly obiad i 0
kolacji!!!(ewentualnie woda) Nie zrezygnowalam calkowicie ze slodyczy bo
jakos strasznie mnie ciagnie i wiem ze jak bede sie katowac to szybko sie
zniechece Odchudzanie takimi malymi kroczkami nie daje natychmiastowych
efektow ale dosc latwo jest sie przyzwyczaic i pozniej idzie juz z gorki;) .
Mysle ze diety cud wyniszczaja organizm i szybko tyje sie z powrotem bo
przeciez nie bedziesz do konca zycia sie glodzic.
A jesli ma sie tendencje do tycia, trzeba na zawsze zmienic swoje zle nawyki
zywieniowe aby przynioslo to trwaly efekt. (a nie rozstepy i zmarszczki).
Wiec nie zniechecaj sie bo nikt nie jest idealny a wiele osob tuszuje
niedoskonalosci figury strojem, i Ty czujesz sie przy nich gruba.
Powies na lodowce i przy komputerze zdjecia modelek (co zniecheci Cie do
obzarstwa) i malymi kroczkami sprobuj osiagnac choc male efekty.
POWODZENIA Beata

1. Data: 2003-05-07 19:42:24

Temat: Odp: podjelam meska :) decyzje
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9bkat$8g$...@n...onet.pl...

> Problem w tym, ze potrzebuje wsparcia.
Profesjonalnego czy psychicznego? :-)

Nie lubie tej nazwy (jest malo molilizujaca, imho), ale czy probowalas
sie skontaktowac z jakas grupa z stylu "telewizyjne grubasy"? Sa takie
programy w TV, maja oni w wiekszych miastach swoje grupy wsparcia,
chodza razem na baseny wlasnie etc....

> I prosze Was o rade. Wiem jest wiele diet cud,
Proponuje Ci wyrzucic je do smieci.
Gdyby one byly skuteczne, nikt na swiecie nie mialby juz takiego jak
Ty problemu, a nie jestes z nim osamotniona. Ergo diety cud nie
dzialaja docelowo skutecznie.

>ale tak z wlasnego
> doswiadczenia
ja nie z wlasnego, ale z dobrymi checiami :-)

> [...]
spalam wiec
> zbyt duzo. Pracuje w domu, wiec lodowke mam w zasiegu reki i
Kaniu, przeczytaj watek sprzed kilku dni "Od jutra sie odchudzam,
trzymajcie kciuki". Jak masz pytania, "wal" śmialo :-)

Mozesz zmienic krzeslo na specjalny klecznik, wtedy jest mniejsze
obciazenie na kregoslup i uklad pokarmowy.

> Mysle, ze temat ten, moze nie zwiazany z kosmetykami ma duzo
wspolnego z
> uroda.
Oj, ma i to duzo! Podobnie jak np. palenie papierosow, ktore ciagle
jest w zakresie urodowym przez wiele osob traktowane po macoszemu....

> Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie
nazwac
> silna.
IMHO Jesli na poczatku sobie powiesz, ze i tak nie dasz rady, to po
probowac?
Jesli jestes katoliczka, to moze pomoze Ci odniesienie do grzechu -
"jestem grzeszna, wiec po co mam probowac". Duzo zalezy od
poczatkowego nastawienia.
I od wsparcia w momentach kryzysu :-) Jak to w wychodzeniu z nalogu...

Sluchaj, a moze by pojsc do dietetyka? On(a) by Cie najlepiej ustawila
diete tak, aby Ci nie brakowalo zadnych skladnikow. Co Ty na to?

Moje wsparcie masz. Powiedz tylko, co najlpiej na Ciebie dziala,
glaskanie po glowce "o moje Ty dzielne biedactwo", czy solidny
opi***l, ze masz sie starac i ze wierze w Ciebie? :-)

jeszcze jedno na koniec:
Jesli nie przemawia wzmacniajaco do Twojej woli argument urody
(chociaz zaloze sie, ze masz mniej zmarszczek ode mnie ;-) ), to moze
przemowi fakt, ze za kilka lat mozesz miec problemy z chodzeniem,
kregoslupem, ze gorzej mozesz znosic ciaze etc.?..... (nie mam pojecia
ile masz lat, pisze troche w ciemno..... Nie sugeruje, ze chude jak
tyczki dziewczyny lepiej znosza ciaze, ale na pewno latwiej ja przejsc
jak sie wazy na poczatku 60, a nie np. 75.
Ja sama czulam roznice pomiedzy moja normalna waga, a waga z konca
ciazy - czulam ze kregoslup ma wiecej do noszenia....

OK, i juz zaciskam kciuki.
Wiesz co, a moze codziennie raportowanie do kogos, jak Cie minal dzien
i na jakim polu wygralas, bylby pomocny? Jak tak, to zapraszam, albo
ja, albo na pewno co najmniej kilka innych osob zaoferuje swoja pomoc
w tym zakresie. Nie proponuje wrzucania na grupe, bo jednak sporo z
nas jest modemowcami....

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-05-07 19:48:30

Od: "aga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jedz rano lekkie śniadanie, ale za to odmów sobie
> kolacji. Staraj sią mniej ładować na talerz!

A ja myślę tak że jak już zaczęłaś ćwiczyć (basen sauna i areobik) to nie
możesz odmawiać sobie kolacji bo w końcu zasłabniesz, jedz mniej ale o
stałych porach przynajmniej 3 posiłki dziennie i dobrze jakby był jeszcze
ten czwarty z samych owoców i/lub warzyw.
To jest tylko moje zdanie, bo osobiście przy 180 cm wzrostu waże niecałe
60kg także nie mam z czego się odchudzać i niegdy tego nie robiłam. Ale mam
dobiero naście lat i jeszcze dużo przede mną , także jakbym już była
zmuszona się odchudzać to na pewno tak jak opisałam wyżej !!! Dobra narazie
spadam, odwiedzę grupkę może za 2 dni - nrazie przerwa EGZAMINY!!! Życzcie
powodzenia :))))) pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2003-05-07 19:54:13

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Nie wiem, może istnieje coś takiego, widziałam forum jakieś w necie, ale
> tam podawane są różne tematy, dorzucane do jednego worka, temat wygasa i

podpowiem. jest taka grupa. to pl.misc.dieta.

iza

1. Data: 2003-05-07 20:02:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003 21:33:37 +0200, "Natalia" <l...@w...pl>
wrote:

> [...]
>poprawia samopoczucie. Jeżeli naprawdę nie masz zbyt dużo czasu, zrezygnuj
>sobie czasem z jakiegoś filmu i pobiegaj trochę.

i na zasadzie, zamiast podjechac (winda, schodami, tramwajem) -
pojsc...ja jakis czas biegalam pod gorke na taki wal, w parku,
nie od strony ludzkich sciezek a od strony krzewow...widac mnie
tylko bylo jak wylatywalam na szczyt raz kolo razu ;))) z
lenistwa przestalam i zaluje ;)
Chodzenie bardzo szybko tez jest dobre...

Z jedzeniem to bywa różnie,
>musisz mieć silną wolę. Jedz rano lekkie śniadanie, ale za to odmów sobie
>kolacji. Staraj sią mniej ładować na talerz!
>Życzę powodzenia:)

uzywac malych talerzy, mniejszych niz obiadowe, napakowac na to,
co sie je duzo jarzyn. wyglada na bardzo duzo, zajmuje wiecej
czasu, by przezuc. wypijac szklanke wody zanim sie zacznie
jesc....to akurat dziala.
tez zycze powodzenia, trzymam kciuki!

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-07 20:24:52

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003 21:54:13 +0200, iza b. wrote:

> podpowiem. jest taka grupa. to pl.misc.dieta.

Nie wiem, ale chyba nie do końca.
Takie opisywanie swoich bojów szybko (prawdopodobnie, jeśli się mylę, to
wyjątkowo by mnie to cieszyło) mogłoby się doczekać komentarzy typu
"Zachowaj to dla siebie, to nic nie wnosi, idź się wyżalać gdzie indziej"
itd. Ale tak jak wspomniałam, nie wiem, może nie ;)

--
Eva Sheers

sposoby na zmarszczki
pielegnacja skory opalanej na solarium